نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. تير 1398 - 7:36   |   کد مطلب: 26971
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر خبر داد؛
پیش بینی حضور ۳۰ هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: با توجه به حضور ۵۰ هزار دانش آموز در سطح شهرستان پیش بینی می شود که بیش از ۳۰ هزار نفر در برنامه های اوقات فراغت در تابستان شرکت کند.

سعید کتابی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای این تابستان و اواقات فراغت نوجوانان و جوانان در شهرستان ملایر اظهار داشت: با توجه به اهمیت برنامه ریزی درباره اوقات فراغت و فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها با همکاری اداره ورزش و جوانان جلسه ستاد جوانان شهرستان با محوریت اوقات فراغت تشکیل شد.

وی به لزوم برنامه ریزی صحیحی برای اوقافت فرغت تاکید کرد و افزود: برنامه ریزی های خوبی در سطح شهرستان برای پر کردن اواقات فراغت جوانان و نوجوانان و بخصوص دانش آموزن انجام شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر برگزاری کلاس های  ورزشی را از برنامه برجسته در ایام تابستان برای اوقات فراغت دانست و عنوان کرد: علاوه بر برنامه های ورزشی و تشکیل کلاس های ورزشی با مشارکت هیئت های ورزشی،  کانون های فرهنگی، هنری و علمی اداره ارشاد اسلامی و  اداراتی همچون بهزیستی و کمیته امداد با توجه به جامعه هدف خود برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی گفت: با توجه به جلسات تشکیل شده قرار شده است که برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام اوقات فراغت توسط ادارت  مطرح شده به فرمانداری و ستاد جوانان ارائه کنند که حتما برنامه هابا زمان بندی اعلام شود تا به خوبی برای این ایام برنامه ریزی شود.

کتابی به تشکیل اکیپی برای ازریابی برنامه ها اوقات فراغت اشاره کرد و گفت:  در کلیه بخش هایی  که با اوقافت فراغت مطرح است از جمله برنامه های اجتماعی،  ورزشی،  فرهنگی، هنری و علمی برنامه ریزی های خوبی انجام شده که امید است بتوانیم به خوبی آن ها را برگزار و ارزیابی های لازم را انجام دهیم.

وی گفت: با توجه به حضور ۵۰ هزار دانش آموز در سطح شهرستان پیش بینی می شود که بیش از ۳۰ هزار نفر در برنامه های اوقات فراغت در تابستان شرکت کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار