نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. تير 1398 - 8:39   |   کد مطلب: 26969
فرماندار ملایر گفت: ملایر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی داشته و قدرت جذب سرمایه‌گذار را درزمینه های مختلف داشته و همه وظیفه‌داریم شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران و کمک به ادامه کار آن‌ها در شهرستان مهیا کنیم.

به گزارش  ملایری‌ها؛ قدرت الله ولدی در در حاشیه بازدید از شرکت معدن سرمک بیان داشت: در جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه و حمایتی از تولیدکنندگان داخلی وجود دارد.

وی به حمایت ها و وجه ویژه استاندار همدان به تولید و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان اشاره و بیان کرد:  در شرایط اقتصادی سختی که دشمنان این نظام ایجاد کرده‌اند، با مدیریت مناسبی که در معدن سرمک وجود دارد به دنبال طرح‌های توسعه‌ای در معدن هستند که جای تقدیر دارد.

فرماندار ملایر حمایت از تولید و سرمایه‌گذار برای توسعه و پیشرفت شهرستان را وظیفه همه مدیران دانست و بیان کرد: مدیران بانک‌ها برای اعطای تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی موارد قانونی را  رعایت کنند  اما از  سخت‌گیری‌های بی‌مورد پرهیز نمایند.

وی با تاکید به رعایت حفظ  محیط زیست توسط معهادن بیان کرد:  واحدهای تولیدی و معادن ضمن تلاش برای حفظ موارد زیست‌محیطی، در حوزه مرتبط با حوزه بهداشت و سلامت روانی جامعه  تلاش کنند.

ولدی تاکید کرد: همه مدیران وظیفه داشته در اعطای  مجوزهای قانونی برای شروع تولید که به توسعه شهرستان می‌انجامد نهایت همکاری را داشته باشند.

وی افزود: شهرستان ملایر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی داشته و قدرت جذب سرمایه‌گذار را درزمینه های مختلف  داراست و  با توجه به اینکه در  شهرستان یر تعامل، وفاق و همدلی خوبی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، مدیران فعال، پویا و پای‌کار باشند.

فرماندار ملایر تأکید کرد: همه وظیفه‌داریم شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران و کمک به ادامه کار آن‌ها در شهرستان مهیا کنیم.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار