نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. تير 1398 - 7:40   |   کد مطلب: 26966
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت:دشمنان در فضای واقعی و مجازی با تمام قوا و توان مالی خود به میدان آمده اند و در این میدان نباید کوتاهی شود .

به گزارش ملایری‌ها؛حجت السلام حسین علی قمری نیا رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار عصر همدان، اظهارکرد:پیرو فرمایش معمار کبیر انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی با هدف اعتلای فرهنگ ناب و پربار اسلامی و تبلور معنوی و تبیین و ترویج شاخص های اعتقادی تشکیل شد.

وی در ادامه با توجه به لزوم ترویج فرهنگ اسلامی ناب محمدی در جهان افزود:مسئله تبلیغات از اهمیت مهمی در جامعه امروزی برخوردار است و تبلیغات در راس امور جامعه بین الملل قرار گرفته است و باید اسلام را به بهترین نوع در جهان ترویج کنیم.

قمری با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جامعه اضافه داشت:دشمنان در فضای واقعی و مجازی با تمام قوا و توان مالی خود به میدان آمده اند و در این میدان نباید کوتاهی شود.

رئیس تبلیغات اسلامی کبودراهنگ در ادامه با تشریح مختصری از فعالیت های قرآنی این شهرستان گفت: فعالیت ۵ موسسه قرآنی شهری و ۲۵ خانه قرآنی در سطح روستاها، برگزاری دوره های تخصصی و صدور گواهینامه های معتبر از فعالیت های قرآنی این شهرستان است.

این مقام مسئول فعالیت  دو حوزه علمیه  با تحصیل بیش از ۲۰۰ طلبه خواهر و برادر را از فرصت های مهم این شهرستان دانسته و عنوان کرد:فعالیت دو حوزه علمیه خواهر و برادر و اعزام مبلغ در بیشتر مراسمات مذهبی فرصت ویژه ای در امر تبلیغ این شهرستان به وجود آورده است.

وی با تقدیر از عملکرد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در امر ساخت ۳ باب خانه ی عالم بیان کرد:کبودراهنگ با ۵۲ خانه عالم رتبه برتر کشور را دارا می باشد و با توجه به جمعیت شهرستان و پراکندگی روستاها ۳۰ باب خانه دیگر نیاز داریم.

قمری نیا با تقدیر از اقدام غرور آفرین سربازان سلحشور کشور در انهدام پهباد جاسوسی آمریکا اضافه داشت: اقدام سربازان و دلاوران سلحشور کشور در انهدام پهباد فوق پیشرفته آمریکا مایه مباهات و غرور هر ایرانی است.

حجت السلام قمری نیا در پایان با اشاره به برگزاری دوره های تخصصی مداحان و مدیران هئیات مذهبی خاطر نشان کرد:با توجه به نیاز مبرم مداحان منطقه  به دوره های آموزشی امسال هم همانند سال های گذشته برگزاری دوره های تخصصی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار