نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. تير 1398 - 7:41   |   کد مطلب: 26956
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از گنجاندن ۱۶ طرح کلیدی این استان در ردیف های مختلف بودجه سال ۹۸ خبر داد و افزود: این طرح ها صاحب اعتبار مستقل برای آغاز و یا تکمیل شده اند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمیدرضا حاجی بابایی  اظهار داشت: برخی از طرح‌های استان برای تکمیل و یا آغاز نیازمند ردیف های اعتباری ملی هستند که لازمه برخورداری از این اعتبارها گنجانده شدن در ردیف های بودجه است که از سال گذشته و امسال در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی از اختصاص ردیف ملی برای ۱۶ طرح عمرانی و فرهنگی در بخش راه، بهداشت و درمان، آب و فاضلاب و توسعه علمی خبر داد و افزود: برقی کردن راه آهن تهران - همدان، دانشگاه دی هشت، بیمارستان هزار تختخوابی، بنیاد بوعلی سینا، جاده امام زاده محسن، راه سد اکباتان، جاده روستای ابرو، ایجاد شبکه فاضلاب شهر فامنین و قطار شهری همدان برخی از این طرح ها هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست پیگیر جذب این اعتبارها باشند تا سهمیه استان به موقع صرف طرح‌های باشد.

حاجی بابایی با بیان اینکه تحرک ویژه ای در سرو سامان گرفتن طرح‌های عمرانی استان رخ داده است گفت: برخی از این طرح ها به علت کافی نبودن اعتبارهای تخصیص یافته در سالهای قبل معطل مانده بود که با گنجانده شدن در ردیف های ملی این مشکل مرتفع شده و شتاب می گیرند.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار