نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. تير 1398 - 20:22   |   کد مطلب: 26951
فرماندار ويژه ملاير گفت: ارائه تسهيلات اشتغالزايي در روستاها مي‌تواند باعث رونق کسب‌وکار شود و از مهاجرت افراد به شهرها جلوگیری کند.

به گزارش ملایری‌ها؛  قدرت اله ولدی در ديدار با رؤساي پُست، پست ‌بانک و صندوق کارآفريني اميد شهرستان ملاير، افزود: باید تلاش کنید تا باري از روي دوش مردم به‌ ويژه روستائيان برداشته شود.

 

وی با بیان اینکه پُست يکي از گسترده ‌ترين شبکه‌هاي ارتباطي در کشور است و با شبکه توزيع تا دورترين نقاط کشور ازجمله روستاها نفوذ دارد، ادامه داد: فعاليت ‌هاي انجام ‌شده در حوزه پُستي گسترده است و بايد نقاط ضعف و اشکالات در اين حوزه برطرف شود.

 

ولدي با اشاره به اینکه وي اضافه کرد: خدمات پست‌بانک در سطح روستاها قابل ‌تقدير است و بايد در روستاهاي بيشتري گسترش پيدا کند، گفت: خدمات پست‌بانک خدمات در اقصي نقاط کشور به‌ويژه در روستاها و نواحي کمتر برخوردار ارائه مي‌شود و بايد از اين فرصت استفاده شود.

 

فرماندار ملایر تأکيد کرد: صندوق کارآفريني اميد بازوي توانمند دولت در حمايت از کسب‌وکارهاي خُرد است و تسهيلات اشتغالزايي مناسبي را هم ارائه مي‌دهد.

 

وي با اشاره به ارائه تسهيلات در حوزه‌هاي مختلف توسط دولت، عنوان کرد: ارائه تسهيلات اشتغال‌زايي در روستاها مي‌تواند باعث رونق کسب‌وکار شود و از مهاجرت افراد به شهرها نيز جلوگیری کند.

 

ولدی با تأکید بر اینکه باید سعي و تلاش شود تا محصولات و بِرندهاي مختلف شهرستان ملاير در اقصي نقاط کشور و از روش‌هايي که وجود دارد  به مردم معرفي شوند، اظهار کرد: انتظار داریم مديران دستگاه‌هاي اجرايي برنامه زمان‌بندي‌شده را در حوزه کاري خودشان تهيه و تدوين و اين برنامه را به فرمانداري ارائه کنند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار