نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. خرداد 1398 - 9:46   |   کد مطلب: 26937
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: یک حلقه مار سمی در منزل مسکونی با تلاش آتش نشانان به دام افتاد.

به گزارش ملایری‌ها؛ وحید جوادی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر افزود: در پی گزارش یکی از شهروندان در سامانه ۱۲۵ مبنی بر  وجود یک حلقه مار سمی در منزل مسکونی ،آتش نشانان با تجهیزات کامل به محل مورد نظر اعزام شدند که به محض رسیدن به محل با رعایت اصول ایمنی مار سمی رابه دام انداختند . 

وی با بیان اینکه  یک حلقه مار سمی از داخل منزل خارج و به داخل باغچه ی منزل مسکونی رخنه کرده بود افزود: امدادگران با در دست داشتن وسایل مخصوص مار سمی را گرفتند و در بیابان آزاد کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از برخورد خودرو با تیر برق و درخت در یکی از بلوار‌های این شهر  خبر داد و گفت: امروز در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری با تیر برق و درخت در یکی از بلوار‌ها ، یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات همراه نیرو‌های مربوطه با تجهیزات کامل به محل مورد نظر اعزام شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی ملایر ادامه داد: مأموران پس از رسیدن به محل حادثه، برای جلوگیری از ورود عابران و  رهگذر با رعایت اصول ایمنی ابتدا محل مورد نظر را با نوار ایمنی مسدود کردند و سپس برای جلوگیری از بروز انفجار احتمالی به دلیل ریختن بنزین در کف خیابان، با خاک کف خیابان را ایمن سازی کردند .

جوادی با اشاره به اینکه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید، بیان کرد: آتش نشانان به صورت آماده باش در محل حضور داشتند و همکاری لازم با نیرو‌های ۱۱۰ برای انتقال خودرو به پارکینگ صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار