نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. خرداد 1398 - 9:45   |   کد مطلب: 26936
امام‎جمعه ملایر گفت: امروز کسانی که از فتنه 88 حمایت می‎کنند در حقیقت به دنبال زنده نگه داشتن رنگ سبز فتنه هستند و نمی خواهند کشور به خود آرامش ببیند.

حجت‎السلام و المسلمین محمدباقر برقراری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها ، خطبه نماز جمعه رهبری در 29 خرداد سال 88 فصل الخطاب  همه مسائل دانست و اظهار داشت: همانگونه که در زیارت جامعه کبیره می خوانیم که "فصل الخطاب عندکم" ما در آن روز شاهد بودیم که  آن کسی که از مجرای معارف اهل البیت دریافت معرفت کرده و در قامت ولایت فقیه رسیده بیانات و سیره و رفتار و گفتارش فصل الخطاب بود.

وی گفت:  در آن خطبه رهبری دردمندانه به کسانی که از صف اسلام و نظام اسلامی خودشان را جدا کردند اشاره کردند با اینکه همه اینها زمانی جزء یاران و یاوران امام و انقلاب بودند و به تعبیر رهبری بعضی تا مرز شهادت هم پیش رفته بودند اما در برهه حساس از نظام اسلامی به خاطر منافع شخصی و فکری شان صف خودشان را از نظام و ولایت جدا کردند و از قانون سرپیچی کردند.

امام جمعه ملایر تاکید کرد:  رهبری در سال 88 فرمودند فتنه خط قرمز نظام اسلامی است و هنور هم فتنه خط قرمز ماست  و کسانی که امروز دم از ولایت می زنند و با تمام شرمندگی و وقاحت از سران ففتنه حمایت می کند این‌ها در حقیقت خودشان را از صف ولایت فقیه خواسته یا ناخواسته جدا کرده اند.

وی افزود: کسانی که دانسته یا ندانسته آب به آسیباب فتنه گران و ارباران و حامیان خارجی آنها می ریزند باید بداند که به دنبال زنده کردن همان فتنه هستند.

حجت الاسلام برقراری گفت:  امروز کسانی که از فتنه 88 حمایت می کنند در حقیقت دنبال زنده نگه داشتن رنگ سبز فتنه هستند و نمی خواهند کشور به خود آرامش ببیند.

وی ایجاد دو قطبی در کشور را ازدیگر اهداف حامیان فتنه دانست و عنوان کرد:  این افراد می خواهند همچنان نظام اسلام و ملت ایران را به دو قطبی گری وادار کند و کشور را به دو قطبی برسانند که قطعا این خواسته دشمنان است.

امام جمعه ملایر فتنه را آزمایش بزرگی پیش روی سیاست مداران و بزرگان کشور دانست و بیان کرد: امروز جلوی روی سیاستمداران و هواداران آنان یک ازمایش و امتحان بزرگ است و اگر می خواهند تجربه تلخ اسلام تکرار نشود همه باید زیر بیرق  غدیر ولایت جمع شوند و صف خودشان را از فتنه جدا کند و ید واحدی در مقابل دشمنان باشند.

وی گفت: فتنه 88 نشان داد که فتنه صدر اسلام تکرار شدنی است و اگر بخواهیم آن ماجرا تکرار نشود باید بصیرت خودمان را نسبت به نظام اسلامی و ولایت فقیه افزایش دهیم.

حجت الاسلام برقراری فتنه 88 را درسی بزرگ برای همه دانست و گفت:  با توجه به تاکیدات رهبری درباره فتنه 98 ممکن است دشمن بخواهند فضا را آلوده کند و آن فتنه تکرار شود.

وی بصیرت را مهمترین عامل عدم تکرار فتنه عنوان کرد و گفت:  اگر مردم بصیرت و هوشیاری خودشان را حفظ کند قطعا همچون فتنه 96 و 97 در امان خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار