نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. خرداد 1398 - 7:09   |   کد مطلب: 26935
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با رییس هیات مدیره و مدیرعامل شستا به عنوان شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، طرح‌های پیشنهادی برای سرمایه گذاری این مجموعه در ملایر بررسی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود:  پس از رایزنی های صورت گرفته مقرر شد امکان‌سنجی و بررسی‌های لازم توسط کارشناسان شستا برای اجرای یکی از طرح‌های پیشنهادی در حوزه ذخایر معدنی ملایر صورت گرفته تا متعاقب آن برنامه‌ریزی و اقدام مقتضی با هدف اجرای هرچه سریعتر طرح مذکور انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه مشترک  با مدیرعامل بانک صنعت و معدن و مدیرعامل شرکت رهاورد زاگرس، نحوه پرداخت تسهیلات بانکی به این شرکت که در حال احداث کارخانه فروسیلیس در شهرستان است، مورد بررسی قرار گرفت و پرداخت تسهیلات لازم مورد تصویب قرار گرفت.

تمرکز بر توسعه روستاها در روند رفع مشکلات ملایر

کاظمی در ادامه   به بازدید هفتگی خود از تعدادی از روستاهای بخش زند و ضرورت رسیدگی ویژه به مشکلات این مناطق، اشاره کرد و گفت: به همین منظور جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ملایر، بخشدار زند،جمعی از روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش زند برگزار و پس از بررسی مشکلات مناطق مختلف بخش زند، تصمیمات مقتضی اتخاذ و نتایج مطلوبی حاصل شد.

وی بیان کرد:  رفع ولتاژ برق، تامین روشنایی معابر و بهسازی شبکه فرسوده برق‌رسانی در چهار مرحله در مناطق روستایی مورد نظر، اتمام آسفالت‌ ریزی و بهسازی معابر ۵ روستا در بخش زند تا پایان تیرماه سال جاری و آغاز فرآیند جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت ریزی ۳ روستا در بخش زند دردستور کار مسئولین قرار گرفت.

نماینده مردم ملایر به آغاز آواربرداری و تسطیح منازل بافت فرسوده و تخریب شده تعدادی از روستاهای بخش زند توسط بنیاد مسکن ملایر از ابتدای مردادماه  خبر داد و افزود: تدوین، تکمیل و تحویل طرح هادی روستای "پریان" به دهیار روستا در حال انجام است.

کاظمی همچنین از تامین ۱۸ میلیارد ریال از مجموع ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز جهت لایروبی قنوات شهرستان با اولویت مناطق آسیب دیده در سیل اخیر توسط جهاد کشاورزی ملایر خبر داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار