نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. خرداد 1398 - 21:05   |   کد مطلب: 26932
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس دهم و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار نماینده ملایر با دکتر زنگنه وزیر نفت، دستور لازم برای سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی در ملایر صادر شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: در این نشست با دستور وزیر نفت مقرر شد در صورت وجود سرمایه گذار در حوزه پتروشیمی، خوراک پتروشیمی مورد نیاز از پتروشیمی شازند اراک تامین شود. 

وی اخذ دستور لازم برای گازرسانی به 5 روستای ملایر، اختصاص قیر برای شهرداری ملایر، بحث و بررسی درباره موضوع تهاتر و بدهکاری شهرداری به ایستگاه سی ان جی و عوارض شهرداری را از دیگر نتایج این نشست برشمرد و گفت: در این نشست همچنین دستور خوبی از سوی وزیر نفت برای تعیین تکلیف انبار نفت قدیم ملایر پس از جابجایی به خارج از شهر صادر شد.

نماینده ملایر در ادامه به بررسی وضعیت مرکز پرتودهی و پژوهشکده انگور و کشمش ملایر در نشست نماینده ملایر و استاندار همدان اشاره کرد و افزود: همراه با دسایوند رییس دانشگاه ملایر، معاون فرهنگی، مدیر حقوقی و رییس پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر با استاندار همدان دیدار کردیم. 

آزادیخواه خاطرنشان کرد: در این نشست استاندار همدان قول داد در حوزه فعال سازی مرکز پرتودهی و همچنین پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر به عنوان ظرفیت خوبی برای ایجاد روابط بین علم، پژوهش و کشاورزان مساعدت خوبی صورت گیر

دیدگاه شما

آخرین اخبار