نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. خرداد 1398 - 6:58   |   کد مطلب: 26927
معاون امور جوانان جمعیت هلال‌ احمر همدان ضمن اشاره به منتخبان المپیاد هلال احمر همدان، از اینکه تیم آموزشگاه شهید «یزدانیار» ملایر در المپیاد آماده بر سکوی نخست ایستاد، خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مریم پاک بین،  معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر همدان در گفتگو با موج با اشاره به هفتمین المپیاد استانی «آماده» ، اظهار داشت: دانش آموزان پایه هشتم پسران از تیم آموزشگاه شهید «یزدانیار» ملایر در سکوی نخست ایستاد.

وی اضافه کرد: همچنین در بخش دانش آموزان دختر نیز از بین ۹ تیم، دانش آموزان دختر آموزشگاه «فرزانگان» ملایر با کسب بیشترین امتیاز به المپیاد ملی راه یافتند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر همدان اظهار داشت: تیم آموزشگاه شهید «یزدانیار» ملایر و تیم دانش آموزان دختر آموزشگاه «فرزانگان» ملایر در مرحله ملی المپیاد آماده اواخر تیر امسال به میزبانی بندر انزلی شرکت می کنند.

پاک بین یادآوری کرد: هفتمین المپیاد آماده ابتدا در بعد درون مدرسه‌ای و سپس منطقه‌ای در شهرستان های این استان برگزار شد و از هر شهرستان یک تیم از دختران و یک تیم از پسران به هفتمین المپیاد استانی راه یافتند.

وی گفت: هدف از برگزاری این رقابت‌ها، افزایش سطح ایمنی و کاهش خطر پذیری مدارس با تکیه بر تیم‌های آماده برای مقابله با حوادث، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی در میان دانش آموزان است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر همدان دانش آموزان در هشت آیتم ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیای قلبی، ریوی، خونریزی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اسکان اضطراری، آزمون کتبی، پناه گیری و خروج ایمن و مهار آتش باهم به رقابت پرداختند.

پاک بین با اشاره به هفتمین المپیاد استانی «آماده» افزود: لوح بشر دوستی به ۲ تیم آموزشگاه پسرانه شهید آیت الله «مدنی» شهر بهار و آموزشگاه دخترانه شهید باهنر شهر لالجین به خاطر رعایت نکات اخلاقی، رعایت نظم و قانون، احترام به داوران، ترویج صلح و دوستی در بین دانش آموزان، انجام فعالیت داوطلبانه و بشر دوستانه اهدا شد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار