نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. خرداد 1398 - 9:44   |   کد مطلب: 26921
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر
اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه ملایر
معاون فرهنگی ادازره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: طرح نشاط معنوی در چهار بقعه متبرکه ملایر برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛  حجت‌ الاسلام ابوذر عباسی  با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تبدیل بقاع متبرکه  به قطب فرهنگی گفت:  در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه طی چند سال گذشته از ظرفیت فرهنگی بقاع استفاده کرده و برنامه هایی از جمله اجرای طرح نشاط معنوی،  آرامش بهاری، سوگواره یاس نبوی ، مناسبتها و  اعیاد و.. را داشته است.

 

معاون فرهنگی ادازره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح نشاط معنوی برای  در بقاع متبرکه ملایر خبر داد و گفت: این طرح امسال برای هشتمین بار  با هدف استفاده از ظرفیت  فرهنگی بقاع و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان  در چهار بقعه شاخص شهرستان شامل تکیه حضرت ابوالفضل(ع) امامزاده  عبد الله ملایر،  امامزاده ابراهیم طجر سامن و امامزاده روستای داویجان برگزار می شود.

 

وی  با اشاره به اینکه در اجرای طرح نشاط معنوی از 10روحانی و مبلغ بومی و اعزامی استفاده می شود گفت: برنامه های این طرح شامل برنامه های فرهنگی، اردویی، آموزشی و ورزشی است.

 

عباسی کلاس های این طرح را شامل کلاس های قرآن، اخلاق اسلامی، دوره های مشاوره و روانشناسی، مهارت های  زندگی و.. دانست و گفت:  این کلاس ها از 13 تیر ماه همزمان با آغاز دهه کرامت شروع و تا 31 مرداد ماه ادامه دارد.

 

 وی از پیش بینی حضور بیش از 500 نفر در دورهای طرح نشاط معنوی خبر داد و تصریح کرد:  علاقمندان برای ثبت نام و بهره مندی از این دوره ها می توانند به بقاع متبرکه و یا اداره اوقاف مراجعه کنند.

  

دیدگاه شما

آخرین اخبار