نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. خرداد 1398 - 9:43   |   کد مطلب: 26920
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: پیرو توصیه های قبلی سازمان آتش نشانی ملایر برای مقابله با آتش سوزی مراتع و جنگل ها آتش نشانان ملایر در 7 روز گذشته بیش از ۳۲ مورد آتش سوزی و عملیات اطفای حریق خار و خاشاک و علف های هرز در حاشیه شهر و در روستاها را خاموش و از گسترش آن به دیگر مناطق مجاور جلوگیری کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛  وحید جوادی در گفت و گو با ایسنا، تصریح کرد: شهروندان و روستاییان ملایر باید با توجه به گرمای هوا و حجم زیاد علف‌های خشک در حاشیه جاده‌ها و کنار مزار ع نکات ایمنی را رعایت کنند تا از بروز آتش سوزی پیشگیری شود.

وی اظهار کرد: چنانچه از طرف دهیاران مستقر در روستا در خواستی مبنی بر آموزش پیشگیری و اطفای حریق به این سازمان ارسال کنند، سازمان آتش نشانی ملایر آمادگی دارد در اسرع وقت با اعزام کارشناسان به مناطق درخواست کننده برای آموزش همکاری کند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی ملایر در ادامه از بروز یک مورد حریق خودرو خبر داد و گفت: صبح طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵، آتش سوزی خودرویی گزارش شد و به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی سنگین همراه آتش نشانان با تجهیزات کامل به سمت محل مورد نظر حرکت کرد.

جوادی با اشاره به اینکه آتش نشانان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی نسبت به قطع برق خودرو از طریق باطری اقدام کردند و سپس به اطفای حریق در خودرو مشغول شدند، افزود: در داخل خودرو هیچ سرنشینی حضور نداشت و به کسی صدمه جانی نرسید.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه سیم کشی خودرو و سقف و کاپوت خودرو مورد صدمه و آتش قرار گرفت و علت حادثه توسط کارشناسان اعلام می‌شود، توصیه کرد: رانندگان حتماً نسبت به معاینه فنی خودرو و رعایت نکات ایمنی دقت نظر داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار