نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. خرداد 1398 - 19:07   |   کد مطلب: 26907
معاون هماهنگي امور عمراني فرمانداري ملاير با اشاره به جلسه چند روز گذشته در استان همدان، گفت: 162 ميليارد تومان کمک بلاعوض در بخش کشاورزي به استان تخصيص داده ‌شده است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا،  حسین فارسی چهارشنبه 22 خرداد ماه جمع دهياران شهرستان ملایر، افزود: از اين مبلغ 50 درصد آن محقق شده از مبلغ محقق شده 5.9 ميليارد تومان سهم شهرستان ملاير است.

وی با بیان اینکه وجود دهياران يک ظرفيت و پتانسيل بزرگ براي شهرستان است که بايد از اين سرمايه انساني استفاده بهتري به عمل آيد، اظهارکرد: دهياران در حوزه‌هاي مختلف سياسي، اجتماعي و فرهنگي که منجر به توسعه روستا مي‌شود فعاليت دارند و اين نشان از ظرفيت و توان بالاي اين قشر است.

فارسی با اشاره به خسارت‌هاي وارده سيل اخير، خاطرنشان کرد: در بارش‌ها و سيل اخير در شهرستان ملاير دهياران زحمات زيادي کشيدند و تلاش‌ها براي اين بود که خسارت‌ها به حداقل برسد.

وي ادامه داد: 152ميليارد تومان تسهيلات ارزان ‌قيمت نيز براي استان ديده‌شده که 12ميليارد تومان هم از اين تسهيلات براي شهرستان ملاير در نظر گرفته ‌شده است.

معاون امور عمراني فرمانداري ملايرتأکيد کرد: دهياران نظارت بيشتري برساخت و سازهاي روستايي داشته باشند و تلاش شود تا سيما، منظر و بافت سنتي روستا به‌ويژه روستاهايي که هدف گردشگري هستند به هم نخورد.

وي با اشاره به خسارت‌هاي سيل اخير در برخي روستاها، تأکيد کرد: تلاش شود تا جلوی ساخت‌ و سازهاي غيرمجاز به ‌ويژه ساخت ‌و سازهايي که در حريم رودخانه‌ها هستند، گرفته شود.

فارسی عنوان کرد: دهياران خدماتي را که دولت و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حوزه‌هاي مختلف ارائه مي‌دهد بازگو کنند و به اطلاع مردم روستا برسانند تا ضمن ایجا امید و دل گرمی، سببب تنویر افکار عمومی و افزایش سطح آگاهی روستائیان شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار