نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. خرداد 1398 - 23:11   |   کد مطلب: 26888
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه همدان زیست بوم حاصلخیزی است گفت: به دلیل ظرفیت های نیروی انسانی از همدان توقعات خاصی می رود و توقعات ما از همدان متناسب با ظرفیت این زیست‌بوم است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از نافع، حجت الاسلام محمد قمی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان که پیش ظهر امروز در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: تعبیر رهبر انقلاب از امام خمینی(ره) این است که او به همه فهماند علی وار زیستن افسانه نیست. به تعبیر رهبر انقلاب امام تا مرز های عصمت پیش رفت و امام نشان داد تا مرز عصمت پیش رفتن هم افسانه نیست.

وی با بیان اینکه امام دست جامعه را گرفت افزود: انقلاب ذات و حقیقتش و گام اول و دومش تفاوتی نمی کند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد:  امام خمینی (ره) عارف بود مفسر قرآن بود، فقیه بزرگی بود اما آن چیزی که امام را متفاوت کرد جهاد فی سبیل الله بود.

حجت الاسلام قمی عنوان مرد: چیزی که باعث شد امام متفاوت باشد نصرت الهی بود.

وی با بیان اینکه ایمان امام و عمل خالصانه و مجاهدانه امام باعث شد که جوانان به مسیر او بیایند تاکید کرد:امام خمینی (ره) جامعه را به میدان آورد و یکی از دلایلی که باعث اعتماد مردم و جوانان به امام شد اخلاص و مجاهدت امام بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به دلیل دیگر اعتماد مردم و جوانان به امام ادامه داد: مکتب امام دلیل دیگر این اعتماد بود. مکتبی که حرفه ای نو و تازه ای زد و الان هم همان تازگی و طراوت و جذابیت در مکتب امام وجود دارد.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه جان مایه گام دوم  فصل مشترک ما است عنوان کرد: ما حقیقت انقلاب اسلامی و نجات بخش بودن مکتب امام را باور داریم و به این سادگی ها از دست نمی‌دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت های انسانی در همدان تاکید کرد: این زیست بوم حاصلخیز است و از همدان توقعات خاصی می رود و توقعات ما از همدان متناسب با ظرفیت این زیست‌بوم است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بار دیگر با بیان اینکه مکتب امام  را اجازه نمی دهیم فراموش شود تصریح کرد: اگر مکتب امام را فراموش کنیم قطعاً سیلی خواهیم خورد.

حجت الاسلام قمی گفت: ما در سازمان تبلیغات اسلامی خادمین فرهنگی هستیم و توقع بنده این است که همه کمک کنند که یک اتفاق بزرگی رقم بزنیم.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار