نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. خرداد 1398 - 22:41   |   کد مطلب: 26879
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف 80 دستگاه بستنی ساز و لوازم خانگی قاچاق به ارزش 170 میلیون تومان از 4 دستگاه خودرو در ملایر، خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگي در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر، ماموران انتظامي بخش جوکار با همکاري اداره مبارزه با جرایم اقتصادي، 4 دستگاه خودروي سواری را در این خصوص شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، 80 دستگاه بستنی ساز، 4 دستگاه کولر گازي، 3 دستگاه ماشين لباسشویي، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و 2 عدد پنل کولر کشف و 4 متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي ملایر گفت: پليس با تمام توان و بکارگيري حداکثري امکانات خود با پديده شوم قاچاق مبارزه کرده و شهروندان نيز مي توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمينه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پليس گزارش دهند.

سلگی در ادامه به از اقدام پيش دستانه پليس ملاير و دستگيري سارق سيم برق اشاره و اظهارکرد: در راستاي مبارزه بي امان با سارقان سيم برق و کابل هاي هوائي با همکاري شهروندان و تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 ، مامورين گشت کلانتري از اقدام به سرقت سيم برق در يکي از محلات شهر ملاير مطلع شدند که بلافاصله با هماهنگي با مقام قضائي در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که متهم در حال متواري شدن است.

وی افزود: بلافاصله مامورين گشت اعزام شده به محل اقدام به دستگيري فرد متهم در حال فرار کردند و با تلاش صورت گرفته وي را پس از دقايقي کوتاه مقتدرانه دستگير کردند.

سلگي خاطرنشان کرد: در اين ارتباط با عنايت به مشارکت به موقع شهروندان و تماس با مرکز فوريت هاي 110 ، متهم دستگيري شده قادر به سرقت سيم برق نگرديده و قبل از بريدن و انتقال سيم دستگير شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار