فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

17. خرداد 1398 - 20:26   |   کد مطلب: 26870
« یک تاجر حرفه ای، نگهداری یک کالای پر حجم در یک انبار کوچک با اجاره بالا را تحمل نمیکند»

به گزارش ملایری‌ها به نقل از نافع، سن تزو استراتژیست چینی در " هنرجنگ" مینویسد: "صدبار پیروزی با صد نبرد هنر نیست . مطیع و مقهور کردن ارتش دشمن بدون نبرد با آنها هنر اصلی است".

 ج ا ایران در ۴۰ سال گذشته شاهد توطئه های رنگین کمانی بوده است اما نه تنها بازنده نبوده بلکه چون به توانایی های خود و ضعف دشمن ایمان داشته است توانسته در جنگ اراده ها ارتش سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی دشمن را مقهور سازد‌. صدالبته رمز این عظمت و ماندگاری در #منطق_مقاومت و همراهی ملت نهفته است. منطقی که ریشه در کلام وحی و رویش در کلام امام روح الله و سیره رهبرمعظم انقلاب دارد.

 آخرین نمونه تجلی از این مقاومت ملی، ایستادگی در مقابل تهدید چند تنی جان بولتون با " اعزام ناو لینکلن آمریکا" به خلیج فارس بود. آمریکا در یک بازی پیچیده با مهره های سنگین فراوان مانند ناوهای جنگی، هواپیماهای B52، انتقال سامانها پاتریوت و ..... تلاش کرد که ج. ا. ایران را وادار به عقب نشینی، تسلیم کند اما جمهوری اسلامی با هدایت های رهبری حکیم خود توانست با #منطق_مقاومت برنده این بازی باشد و ترامپ را وادار به عقب نشینی کند و نهایتاً پمپئو وزیرخارجه آمریکا خواستار مذاکرات با ایران بدون پیش شرط شود.

 جنگ اراده ها هنوز پایان ندارد و مسئولان نظام بایست اسیر رندبازی سیاسی ترامپ و تاکتیک مذاکره نشوند. ایستادگی همچنان آمریکا را وادار به عقب نشینی خواهد کرد چرا ترامپ که یک تاجر سیاستمدار و اهل معامله است با نیم نگاهی به انتخابات آمریکا خوب میداند: « یک تاجر حرفه ای، نگهداری یک کالای پر حجم در یک انبار کوچک با اجاره بالا را تحمل نمیکند»

 جمهوری اسلامی با #منطق_مقاومت  انشاء الله دوباره اثبات خواهد کرد که هنر اصلی اش مقهور کردن دشمن بدون نبرد و بدون شلیک یک تیر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار