فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

17. خرداد 1398 - 20:25   |   کد مطلب: 26869
امام جمعه ملایر کفت: سند 2030 در امور فرهنگی و 2040 در امور دانشگاهی است و متاسفانه یک ترجمه از آن منتشر کرده و حتی هیچ تحقیقی درباره صحت و سقم آن نکرده اند و به عنوان سند راهبردی اقتصاد مقاومتی به خورد ایران داده اند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به آثار و برکات ماه رمضان اظهار داشت: ماه رمضان برکات و آثاری دارد که اگر از همه آنها اطلاع داشته باشیم آرزو کرده که 12 ماه سال ماه رمضان باشد.
وی به آثار سبک شمردن نماز بیان کرد: سبک شمردن نماز 12 عقوبت داشته که یکی از آنها بی برکت شدن زندگی است.
امام جمعه ملایر به برگزاری جشن گلریزان برای خانواده های زندانیان در ملایر اشاره و بیان کرد: در این جشن بیش از یکصد میلیون تومان جمع آوری شد که نشان از پیش قدمی مردم ملایر در کار خیر دارد.
وی به حادثه 15 خرداد 42 اشاره و بیان کرد: نطفه انقلاب اسلامی ایران از این روز بسته شد و همه مردم خودجوش به خیابان آمدند و از مرجع خود دفاع کردند و دشمن نشان داد که هیچ عبایی از ریختن خون مردم ندارد.
حجت الاسلام برقراری به سخنان رهبری در سالروز رحلت امام(ره)اشاره و بیان کرد: رهبری در این سخنرانی بار دیگر به دکترین مقاوم  امام اشاره کردند و باید دلنست که دکترین شاهرگ های سیطره غرب را مورد هدف قرار داده و راه نفوذ را می بندند.
وی افزود: نظام اسلامی ایران بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته نیست و  هر کس در این نظام که مسئولیتی دارد باید با توجه به دکترین مقاومت امام سخن بگوید و حرف های نامربوط خود را به نام انقلاب و امام نگذارد.
امام جمعه ملایر تاکید کرد: تفسیر رهبری از نظرات امام به حق است و تفسیر دیگران از سخنان امام معمولا به رای است و آنها به نفع و کام خودشان حرف می زنند و با توجه به دکترین مقاومت امام(ره)  امروز در صدر منطقه قرار گرفته ایم.
وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع اساتید و اشاره های ایشان به سند 2040 بیان کرد: دشمنان به دنبال این بوده که  نظام تحقیقاتی ما را با سند 2040 زمین زده و جوان را مائوس کنند.
حجت الاسلام برقراری افزود: بر اساس رتبه بندی دانشگاه های دنیا در سال 2015 تنها دو دانشگاه ایران در بین برترین ها بوده اما اکنون نزدیک به 30 دانشگاه ایران در لیست موفق ترین دانشگاه دنیا قرار دارند و دانشگاه های ایران جزء پرچمداران تحقیقات در دنیا هستند.
امام جمعه ملایر سند 2040 را روی دیگری از سند خیانت آمیز 2030 دانست و تصریح کرد: سند  2030 در امور فرهنگی و 2040 در امور دانشگاهی است و متاسفانه یک ترجمه از آن منتشر کرده و حتی هیچ تحقیقی درباره صحت و سقم آن نکرده اند و به عنوان سند راهبردی اقتصاد مقاومتی به خورد ایران داده اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار