نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. خرداد 1398 - 20:32   |   کد مطلب: 26865
امام جمعه ملایر گفت: مجلس امام خمینی مجلس ترحیم نیست بلکه مجلس بیداری از غفلت است، مجلسی است که ما به معارف و سیاست پشت نکنیم.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در مسجد جامع ملایر امام رادآیینه مجسم و زلال و شفاف و ثیقل یافته از اسلام ناب دانست و اظهار داشت: امام عظمت اسلام را به همه جهانیان برملا کرد و گرد و غبار را از چهره اسلام زدود.
وی افزود: امام خمینی(ره) حقیقت اسلام را بر همه نشان داد و اسلام را از انزوا خارج و از دست متحجرین و مقدس نماها نجات داد.
امام جمعه ملایر اثبات کارکرد اسلام به مردم جهان را از دیگر اقدامات رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد و گفت:  امام به همه ثابت کرد که اسلام دین زنده است و با توجه به اینکه در قرون متمادی بر علیه اسلام سخن های زیادی گفته شده بود و کارکرد دین را فقط در امور فردی خلاصه کرده بودند و حتی دین داران دین را از سیاست جدا می دانستند و دین و اسلام در عبادات و طهارت فردی خلاصه کرده بودند،  امام آمد و همه ابعاد دین اسلام را برملا کرد و بر پایه دین حکومت برپا کرد و شعار نهدشرقی نه غربی را سر داد.
وی گفت: این اقداماتی که امام خمینی(ره) نشدنی بود مگر که کسی آن را انجام دهد که خودش تربیت یافته اسلام بوده و با تمام وجود با احکام اسلامی عجین شده و باور کرده باشد و به مقام یقین  رسیده باشد.
حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: امام کوچکترین شک و تردیدی در اسلام   و وعدهدحق نداشت و اگر کمی شک و تردید داشت هیچ وقت برای مبارزه با رژیم نجس پهلوی و غرب و شرق پیش قدم نمی شد و در نمی افتاد. 
وی افزود: اگر کسی قلبش و اعتقاداتش منور به نور قرآن و احکام دین باشد می تواند در مقابل زیاده خواهی ها بایستد و این ویژگی امام خمینی بود و با توجه به همین امر حاکمیت دینی را پایه ریزی کرد.
امام جمعه ملایر گفت: در گذشته اسلامی ضعیف  را به ما نشان می دادند و امام اسلام عزتمندانه را به ما نشان داد.

وی به ویژگی های اسلام آمریکایی اشاره و تاکید کرد: کسانی که اسلام آمریکایی را می پذیرند در حقیقت خود آمریکا را پذیرفته اند.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به مشکلات موجود در کشور تصریح کرد: اگر به همه سیاست مداران دنیا با توجه به وضع موجود در کشور و خائنین داخلی  بگویند رهبری ایران اسلامی را بپذیرید آنها می گوید کار من نیست و می گویند نمیشود در کشوری که برخی لباس خودی بر تن کرده به دشمن آدرس می دهند که تحریم کن رهبری کرد.
وی افزود: رهبری کشور در شرایط سخت  فقط از امامین انقلاب آیت الله خمینی و خامنه ای بر می آید که کشور را در مقابل همه ابرقدرت ها رهبری کردند.
امام جمعه ملایر گفت: مجلس امام خمینی  مجلس ترحیم نیست بلکه مجلس بیداری از غفلت است، مجلسی  است که ما به معارف و سیاست پشت نکنیم چرا که راه  امام تنها مسیر و تنها سفینه ای که ما را به سر منزل مقصود می رساند.
 حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: امام به وعده الهی اعتقاد راسخ داشت و با شجاعت و علم و آگاهی و با بصیرت و بدون ملاحضه با عهدی که بسته بود پایبند بود.
وی گفت: اگر از جمهوری اسلامی انتظار شق القمر دارید که به حق هست یارانی برای خمینی تربیت کنید که بوی افکار امام دهند و گام دوم انقلاب را در پرتو فرامین امام تحقق می یابد و لازم است هم امام و هم خلف صالح امام را خوب بشناسیم.
وی گفت: قرآن به ما وعده داده هر وقت دشمنان علیه شما جمع می شود ما شما را نصرت می کنیم و آنجا جای ایستادگی و مقاومت است و مقاومت باعث پیروزی است.
امام جمعه ملایر با اشاره به عقب نشینی های آمریکا در مقابل خواسته هایش بیان کرد:  مگر وزیر خارجه آمریکا 12 پیش شرط را برای مذاکره نگذاشته بود و اکنون گفته اند بدون پیش شرط مذاکره کنید این نشان می دهد که مقاومت تنها راه پیروزی است.
وی تاکید کرد: امام و رهبری  را به درستی به همه بیان کرده و نشان دهید  و در مقابل یاوه گویی هایی که در فضای مجازی پاسخ دهید. 
امام جمعه ملایر گفت: هدف دشمن از بیان کردن برخی مسائل زدن ستون دین انقلاب است و نمی توانند اقدامی انجام دهند.
اانتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار