نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. خرداد 1398 - 13:42   |   کد مطلب: 26851
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر گفت: در هنگام رحلت امام خمینی(ره) در سال 68 جمعیت کثیری در مراسم تشییع جنازه رهبر کبیر انقلاب حضور داشتند که در تاریخ بی سابقه است و این نشان می دهد که امام خمینی(ره) بر قلب های مردم حکومت می کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت:اما خمینی(ره) از ابتدای قیام خود را با توکل بر خدا و در راه اسلام آغاز کرد و به پیان رساند.
وی به حدیثی از امام موسی کاظم(ع) اشاره و بیان کرد: در این حدیث بیان شده است که "مردی از اهل قم مردم را به سوی حق دعوت می‌کند و قومی گرداگرد او جمع می‌شوند به صلابت پاره‌های فولاد، تند بادها آنان را به‌ لرزه درنمي‌آورد و از جنگ خسته نمی‌شوند و ترس به خود راه نمی‌دهند و بر خدا توکل می کنند و سرانجام، پیروزی از آن متقین است." و امام(ره) بر همین منوال قیام کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر به حضور گسترده مردم ایران در استقبال از امام در سال 57 اشاره کرد و گفت: در هنگام رحلت امام خمینی(ره) در سال 68 جمعیت کثیری در مراسم تشییع جنازه رهبر کبیر انقلاب حضور داشتند که در تاریخ بی سابقه است و این نشان می دهد که امام خمینی(ره) بر قلب های مردم حکومت می کرد.
وی گفت: امام خمینی(ره) در راه قیام از ابتدا تا انتها در راه و رضای خدا حرکت کرد و همین امر باعث پیروزی انقلاب ایران اسلامی شد و ایران اسلامی از سلطه طاغوت نجات پیدا کرد.
حجت الاسلام بیات به برگزاری مراسم رحلت امام خمینی(ره) در نقاط مختلف شهرستان  ملایر اشاره کرد و گفت: مراسم ویژه رحلت  رهبر کبیر انقلاب همزمان در شهرهای ملایر، سامن، ازندریان، جوکار و اسلامشهر آق گل و در روز 14 خرداد برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم ویژه سالروز رحلت امام خمینی(ره) در شهر ملایر همزمان با نماز ظهر و عصر در مسجد جامع ملایر و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر به تبیین اندیشه های امام(ره) در سطح شهرستان توسط روحانیون اشاره و بیان کرد: در شب رحلت روحانیون در مساجد و حسینیه های سطح شهرستان درباره سیره امام سخنرانی می کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار