نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. خرداد 1398 - 13:18   |   کد مطلب: 26848
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از صدور 13 هزار و 858 کارت معاینه فنی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای سال تاکنون در همدان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس، مصطفی پناهنده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور 13 هزار و 858 کارت معاینه فنی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: سال گذشته 12 هزار و 938 خودرو از مراکز معاینه فنی استان همدان برچسب معاینه فنی دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در استان همدان 6 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین فعایت می‌کند افزود: ارتقای ایمنی، حفظ محیط زیست از آلودگی و کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها در بخش حمل و نقل عمومی از جمله اقدامات و اهداف شاخص این مراکز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: دو مرکز معاینه فنی در همدان، یک مرکز در ملایر، یک مرکز در نهاوند، یک مرکز در کبودراهنگ و یک مرکز در شهرستان اسدآباد فعالیت می‌کند.

وی یادآور شد: سال گذشته 40 پایگاه ثابت و سیار شرکت‌های امداد خودرو در قالب سه شرکت امداد فنی خودرو از طریق سامانه جامع ناوبری برخط (GPS) پایش شدند.

پناهنده تأکید کرد: نظارت بر چگونگی عملکرد این مراکز نیز به شکل مستمر از سوی مسوولان اداره‌کل انجام می‌شود و در صورت نیاز به تعویض دستگاه‌ها و یا بهره‌گیری از افراد متخصص تذکرات لازم به مدیران شرکت‌ها داده می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار