فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

4. خرداد 1398 - 12:58   |   کد مطلب: 26817
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه سوم خرداد سالروز اراده ملت ایران است، گفت: دلاورمردان در این روز درسی فراموش نشدنی به دشمن متجاوز بعثی دادند.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با اشاره به ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با دست خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه‌ها را رقم زدند.

وی افزود: آزاد سازی خرمشهر بازتاب جهانی داشت و عراق با از دست دادن خرمشهر از نظر سیاسی تکیه‌گاهش را برای مذاکره از دست داد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: این واقعه از لحاظ نظامی نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس شناخته می‌شود.

وی اظهار داشت: به همین دلیل روز سوم خرداد و آزادی خرمشهر به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می‌شود و سوم خرداد را به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم رسمی کشورمان نامگذاری کردند.

حسینی با اشاره به اینکه سوم خرداد سالروز اراده ملت ایران است، بیان داشت: دلاورمردان در این روز درسی فراموش نشدنی به دشمن متجاوز بعثی دادند.

وی ادامه داد: سوم خرداد شروع حرکت و نقطه عطفی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است که غیور مردان و رزمندگان ایثارگر با ایستادگی و ازخودگذشتگی این پیروزی را به منصه ظهور گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه 59 برنامه به مناسبت این ایام در شهرستان ملایر اجرا می‌شود، گفت:عطرافشانی گلزار شهدای گمنام، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه انقلاب و دفاع مقدس، سرکشی از خانواده شهدا و نشست‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالروز سوم خرداد است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار