نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. ارديبهشت 1398 - 18:53   |   کد مطلب: 26796
فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه هر مسئولی از ارتباط با رسانه و‌ خبرنگار فراری باشد باید فاتحه آن‌ مسئول خوانده شود گفت: مطالبه‌گری حق مسلم خبرنگار بوده و‌ مدیران باید پاسخگو باشند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ قدرت‌الله ولدی ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر با اشاره به اینکه مدیری قوی‌تر است که روابط عمومی قوی‌تری داشته باشد اظهارداشت: اگر مسئولی از اطلاع رسانی به روابط عمومی‌ها و خبرنگاران فراری باشد باید فاتحه آن را خواند.

وی با اشاره به تأکیدات مقام‌معظم رهبری بر مسئولان  مبنی بر اطلاع رسانی و بیان خدمات نظام برای مردم ابراز کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان چشم و‌گوش دستگاه اجرایی بوده واگر کار خود را به درستی انجام ندهند آن اداره مانند ساختمانی خاموش است .

ولدی  با اشاره به شرایط فعلی کشور و اینکه دشمنان با اعمال تحریم‌های ظالمانه و راه اندازی جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد یأس و نا‌امیدی بین مردم  و ایجاد شکاف فاصله بین آن‌ها و ‌مسئولان هستند تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع و ارائه آمار و اطلاعات دقیق و شفاف توسط روابط عمومی‌ها مانع از جوسازی دشمنان و‌ناامیدی مردم ‌می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر از تشکیل شورای راهبردی ملایر با حضور فرهیختگان، صاحبنظران  و نمایندگان اقشار مختلف مردم خبر داد و  بیان کرد: در این شورا کلیه ظرفیت‌های شهرستان ملایر به ویژه  شهر جهانی انگور و ثبت جهانی مبل و منبت  بررسی می‌شود تا بتوانیم با حرکت و جهشی در این مسیر ملایر را به الگویی برای سایر شهرستانها تبدیل کنیم.

وی با اشاره به تأکیدات رهبری در استفاده از استعدادهای  جوانان در جامعه با تأکید بر لزوم شناسایی ظرفیت‌های طبیعی و انسانی موجود در کشور و‌ منطقه تصریح کرد: هم اکنون حدود 36 میلیون جوان  دارای استعداد و توانمندی در کشور داریم که از این تعداد 14 میلیون دارای تحصیلات عالیه هستند که برای رسیدن به اهداف متعالی نظام در گام دوم انقلاب یک سرمایه ارزشمند به شمار می‌روند.

ولدی با تأکید بر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مبنی بر استفاده‌ حداکثری از ظرفیت جوانان مستعد و متعهد خواستار تمرکز بر مسائل علمی و دانش بنیان و استفاده از جوانان جهادی و انقلابی در میادین کاری شد.

وی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در رونق تولید و اشتغالزایی و درون زدایی و مردمی کردن اقتصاد را از اولویت‌های شهرستان دانست و افزود:  با اطلاع رسانی دقیق خبرنگاران و روابط عمومیها زمینه دریافت بودجه‌های لازم برای  توسعه زیرساخت‌های شهرستان فراهم می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر با تأکید بر اینکه اگر مسئولان در گذشته دقت و نظارت بیشتری داشتند امروز شاهد بسیاری از
 فسادهای اقتصادی و اختلاس‌ها نبودیم  خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی در این زمینه شد.

ولدی با اشاره به اهمیت کار روابط عمومی‌ها  و اینکه تبیین سیاست‌های کاری هر سازمان بر عهده روابط عمومی‌هاست خواستار برگزاری کارگاههای آموزش تخصصی برای مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان درحوزه‌های متعدد شد.

فرماندار  ویژه ملایر روابط ‌عمومی‌ها را پیشانی ادارات برشمرد و ابراز کرد: روابط عمومی به منزله نقطه اتصال مردم با مسئولان و یکایک‌اقشار جامعه  بوده  و آنچه مهم است و روابط عمومیها همواره با آن‌مواجه هستند تنظیم روابط مسئولان با مردم، مسئولان با مسئولان و‌سایر اقشار جامعه بوده‌ که اگر این امر به درستی صورت‌گیرد قطعا عملکرد دستگاه‌های اجرایی به درستی برای مردم بازگو‌ می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار