نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. ارديبهشت 1398 - 14:58   |   کد مطلب: 26786
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر بر لزوم توجه به کلیه اسناد بالادستی در زمینه تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های آینده اشاره و اظهار کرد: ظرفیت برند انگور به عنوان فرصتی بزرگ و جاذبه‌ای مهم برای جذب توریست و علاقمندان طبیعت گردی و دوستداران سنن و آئین‌های تاریخی به شمار می‌رود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایسنا، قدرت اله ولدی در نشست مشترک با مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی ملایر، فرآوری انگور و استفاده از ظرفیت ایجاد شده ثبت جهانی انگور ملایر را وظیفه و رسالتی همگانی بخصوص در حوزه مدیریت جهاد کشاورزی عنوان کرد.

وی افزود: ما موظفیم به پاس تحقق این رخداد مهم، جشن بزرگ و درخوری با حضور مقامات ارشد ملی و بین المللی در شهرستان برگزار کنیم تا ملایر بیش از پیش شناسایی و ظرفیت‌های آن دیده شود.

ولدی به تنوع بخشی به محصولات، افزایش کشت‌های گلخانه‌ای، مراقبت در توزیع به هنگام نهاده‌های دامی، کود و دیگر ملزومات کشاورزان، اشاره و اظهارکرد: با دقت ویژه ای مسائل مربوط به حوزه کشاورزی، باغداری و دام و طیور شهرستان را دنبال می‌کنیم و در راستای بررسی بیشتر و دقیق‌تر هر یک از مسائل خاص این حوزه جلسات تخصصی برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر با تأکید بر اینکه باید بکوشیم تا در حوزه کشاورزی محصولی با کیفیت، سالم، ارزان و با قابلیت صادرات را تولید کنیم، افزود: اگر تولید ما با استفاده از دانش نوین و افزایش بهره‌وری رشد کند، سطح درآمد و ثروت اجتماعی و مردم نیز افزایش می‌یابد.

وی به بررسی مسائل و چشم اندازهای حوزه کشاورزی شهرستان پرداخت و به جایگاه مهم اقتصادی، کشاورزی و فرهنگی ملایر در استان همدان و غرب کشور اشاره کرد.

ولدی از مدیران جهاد کشاورزی خواست تا با بررسی تمامی جوانب و تهدیدات و فرصت‌های محتمل پیش رو، گزارشی از وضعیت کنونی، اهداف تعیین شده و ابزارها و راه‌های دسترسی به آن اهداف را تهیه و برای سیاست‌گذاری و هدایت نیروها به فرمانداری ارسال کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار