نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. ارديبهشت 1398 - 14:56   |   کد مطلب: 26785
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر
پیش بینی حضور ۲۵۰ ملایری در اعتکاف ماه رمضان
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: امسال پیش بینی می‌شود ۲۵۰ ملایری در اعتکاف ماه رمضان شرکت کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام حسین گروسی  با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف ماه رجب در ملایر با استقبال خوب جوانان همراه بود گفت: ماه رمضان نیز مراسم اعتکاف در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه ثبت نام مراسم اعتکاف رمضان از 25 اردیبهشت ماه در سه مکان، اداره تبلیغات اسلامی،  حوزه علمیه خواهران حضرت زینب(س) و روزهای جمعه در  محل نماز جمعه شروع شده افزود: ثبت نام تا 10 خرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هزینه ثبت نام برای این مراسم60 هزار تومان است تصریح کرد: امسال مسجد جامع برای خواهران  و چند مکان از جمله  مسجد امام حسین(ع) در کوی سیفیه(خیابان قلعه)  و یا مسجد حاج قاسم  و یا مسجد ننبی اکرم (ص)برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برادران در نظر گرفته شده که هنوز مشخص نیست کدام یک از این سه مسجد مراسم یرگزار شود.

گروسی با بیان اینکه این مراسم  معنوی اعتکاف از 11 تا 13 خرداد ماه مصادف با در روزهای 26، 27 و 28 ماه رمضان برگزار می‌شود گفت: برگزاری مراسم قرائت قرآن، سخنرانی، پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی، برنامه‌های فرهنگی، گفتمان‌های دینی، دعاها و اعمال ویژه اعتکاف از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای حاضران در این مراسم معنوی است.

وی از پیش‌ بینی شرکت بیش از 250 نفر از جوانان ملایر درابن مراسم معنوی خبر  داد و گفت:  در ماه رجب نیز مراسم معنوی اعتکاف در شش نقطه شهرستان برگزار و 450 منفر در آن شرکت کردند

وی با بیان اینکه دراعتکاف رمضانیه احتمالا  تعدادی ازروستاهای شهرستان نیز برای برگزاری این مراسم معنوی اعلام آمادگی داشته باشند  افزود: هنوز روستاهای ملایر چیزی به اداره اعلام نکرده‌اند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار