نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. ارديبهشت 1398 - 11:21   |   کد مطلب: 26784
شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی یکی از قطرات دریای سرخ مدافعان مکتب است. و این راه به اذن خدا تا ظهور حضرت صاحب الامر عج ادامه خواهد داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَآءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
آل عمران - 169

در همه قرون ، روحانیت پاسدار دین بوده و در این تکلیف مهم، جانانه ایستاده است و خون شهدای روحانی در ادوار مختلف تاریخ ، شاهد عینی این ادعاست.

شهادت مظلومانه حجت الاسلام مصطفی قاسمی یکی از قطرات دریای سرخ مدافعان مکتب است. و این راه به اذن خدا تا ظهور حضرت صاحب الامر عج  ادامه خواهد داشت.
ما مفتخریم از این که به این شهید و به صنف رفیع روحانیت منسوب هستیم.

لازم میدانیم از رهبر فرزانه و بزرگ، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و مراجع اعظام حضرات آیات نوری همدانی و صافی گلپایگانی حفظهما الله، بخاطر تفقد از خانواده و توجه به بازماندگان ، تقدیر و تشکر کنیم.

حضور پرشکوه مردمی اعم از طلاب و روحانیون ، نیروهای ارزشی و انقلابی ، نیروهای انتظامی و سپاه و ارتش ، سازمان ها و نهادها و توده مردم قدرشناس و همیشه در صحنه همدان در تشییع پیکر طلبه شهید را ارج می نهیم و از پیگیریهای نماینده ولی فقیه در استان حضرت حجت الاسلام و المسلمین شعبانی ، حضرت آیت الله موسوی اصفهانی و مسولان ذیربط ، دادستان محترم همدان ، صدا و سیما ، فعالان فضای مجازی و کاربران مجاهد شبکه های اجتماعی که نگذاشتند جای شهید با جلاد عوض شود؛ تجلیل می نماییم.

تلاش بی وقفه نیروی انتظامی برای دستگیری قاتل ظالم که منجر به هلاکت وی شد باعث تسلی دل بازماندگان گردید و برگزارکنندگان مراسمهای یادبود ، آرامش خاطر را برای خانواده و بازماندگان شهید به ارمغان آوردند . تماسهای بی شمار از اقصی نقاط کشور برای دلجویی و اعزام خانواده به کربلای معلی نشان از قدرشناسی مردم عزیز کشورمان داشت. از خداوند منان توفیقات روز افزون و شفاعت شهیدمظلوم را برای همه بزرگواران، مسئلت می نماییم.

در خاتمه یادآور می شویم که حرکتهای تروریستی محکوم بوده و باعث افزایش عزم روحانیت و خانواده ایشان در پیشبرد اهداف عالی نظام و منویات مقام عظمای ولایت خواهد بود و تلاش معاندان و شبکه های تفرقه افکن بی نتیجه بوده و راه به جایی نخواهند برد.
 
العاقبه لاهل التقوی و الیقین
28 اردیبهشت 1398
خانواده طلبه شهید حجت الاسلام  قاسمی
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار