نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. ارديبهشت 1398 - 11:17   |   کد مطلب: 26781
رئیس اداره صمت نهاوند از کشف ۲۶ تن خرما از یک انبار در نهاوند خبر داد و گفت: این محموله پس از صدور دستور توزیع در شبکه بین اقشار مختلف جامعه با دسترسی عامه توزیع خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ بیژن ترابیان در گفت و گو با خبرنگار نافع در نهاوند گفت: این محموله که با ظن احتکار به تعزیرات حکومتی معرفی گردیده بود، مدتی در این مکان نگهداری و موجودی آن به اداره صنعت معدن تجارت اعلام نشده بود.

 وی اظهار داشت: در بازرسی مشترک با دستگاه اطلاعاتی در یک انبار مقدار ۲۶ تن خرما کشف شد.

ترابیان افزود: این محموله با دستور دادستان محترم اقدامات قانونی انجام و پس از صدور دستور توزیع در شبکه بین اقشار مختلف جامعه با دسترسی عامه  توزیع خواهد شد

رئیس اداره صمت شهرستان نهاوند گفت: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی از محل انبارها شایسته است مالکان و موجران مکانهای با قابلیت انبار کردن کالا مراتب را با کارشناس سامانه جامع انبارها در اداره صمت هماهنگ نمایند تا از حیث مکان و بارنامه مشکلی متوجه آنها نباشد.

ترابیان افزود: با دستورالعمل های جدید وزارت، مکانهای انبار با موجودی کالاهای مشمل در قانون موظفند در سامانه جامع انبارها ثبت و موجودی آنها ماهیانه بصورت مکتوب اعلام شود.

وی اظهار داشت: کالای یادشده که از سبد غذایی ماه رمضان محسوب می شود افزایش قیمت غیر متعارف را در این فصل تجربه کرده است که تلاش های موثری برای عرضه زیر قیمت این کالا صورت پذیرفته است.

ترابیان گفت: طبق اظهارات مالکین این ماده غذایی قصد فروش به کشور همسایه وجود داشته است و با دستور قاضی شعبه اول تعزیرات حکومتی این کالا با قیمت مناسب در بین اقشار نیازمند توزیع و در تامین سبد کالای خانوار در ماه رمضان موثر خواهد بود.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار