نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. ارديبهشت 1398 - 10:18   |   کد مطلب: 26726
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از کشف 3 کيلو و 600 گرم هروئين با لفافه، در 2 عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاري پليس شهرستان ملاير و استان البرز خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سرهنگ "هادی قزوینه ای"، در تشريح اين خبر گفت: با تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه کارکنان مبارزه با مواد مخدر استان، باند قاچاقچياني که اقدام به تهيه و انتقال هروئين به شهرستان ملاير  می کردند شناسايي شدند.

 

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خودرو متهمان در ورودي شهرستان ملاير شناسايي و در بازرسي از آن، يک کيلو و 100گرم هروئين کشف و 2 متهم که زن و شوهر بودند در اين خصوص دستگير شدند.

 

سرهنگ قزوینه بیان کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتي ايجاد شده و با همکاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در يک اقدام عملياتي و به موقع منزل این متهمان در استان البرز شناسایي و در بازرسي از آن ، 2 کيلو و 500 گرم هروئين (در مجموع 3 کيلو و 600 گرم هروئين با لفافه) کشف و يک متهم ديگر در اين خصوص دستگير و 2 دستگاه خودرو سواري نیز توقيف شد.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتي عملياتي، دو رويکرد موثر در سطح ناجا مي باشد که ظرفيت هاي گسترده اي را براي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر ايجاد مي کند و فرماندهي انتظامي استان همدان از اين ظرفيت نهايت بهره را مي برد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار