نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. ارديبهشت 1398 - 10:00   |   کد مطلب: 26717
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: یک فرد کلاهبردار با سوء استفاده از تصاویر یک زن در سایت همسریابی، برای وی مزاحمت ایجاد کرد.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: یک زن مطلقه با توصیه دوستش، برای ازدواج در سایت همسریابی نامنویسی می کند.
وی اضافه کرد: این زن 35 ساله اقدام به ثبت تمامی اطلاعات هویتی و الصاق چند عکس در پروفایل در یکی از سایت های همسریابی کرده بود.
رییس پلیس فتا همدان بیان کرد: یک فرد کلاهبردار اقدام به ذخیره این تصاویر و ایجاد تغییر در عکس ها با بهره گیری از نرم افزار فتوشاپ کرده بود.
سرهنگ سرخوش نهاد اظهار داشت: این فرد تصاویر نامتعارف این زن را برای وی ارسال کرده و درخواست روابط ناسالم می کند.
وی ادامه داد: فرد کلاهبردار تهدید می کند در صورت بی توجهی این زن به درخواست او، تصاویر وی را در فضای مجازی منتشر می کند.
رییس پلیس فتا همدان ادامه داد: پس از تشکیل این پرونده در پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان، تلاش ها برای دستگیری متهم آغاز شد.
سرهنگ سرخوش نهاد گفت: شبکه های مجازی در کنار مزایا و مزیت ها، در صورت بی توجهی به ملاحظات امنیتی می تواند به تهدید جدی برای کابران تبدیل شود.
وی افزود: به هیچ عنوان کاربران عکس های خصوصی را در فضای مجازی پُر مخاطف منتشر نکنند و به محتواهایی که در پرفایل قرار می دهند توجه داشته باشند.
منبع:ایرنا

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار