فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

18. ارديبهشت 1398 - 17:07   |   کد مطلب: 26686
در سفر «خیرالله خادمی» معاون وزیر راه و شهرسازی به استان همدان و شهرستان ملایر، 685 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل محورهای ملایر به توره، جوکار به تویسرکان و آغاز عملیات اجرایی چهارخطه ملایر، آورزمان به نهاوند برآورد شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛ معاون راه و شهرسازی روز چهارشنبه در جریان این بازدید اظهار داشت: در این بازدید مقرر شد ردیف های اعتباری برای محورهای ارتباطی ملایر از سمت توره، همدان و ملایر به آورزمان و نهاوند اختصاص پیدا کند.
خیرالله خادمی با بیان اینکه برای این محورها ردیف اعتباری داریم ابراز امیدواری کرد: با بازدید امروز بتوانیم روند اجرایی این طرح ها بویژه چهارخطه ملایر به آورزمان و نهاوند و احداث باند دوم این محدوده و تبدیل آنها به بزرگراه را سرعت بخشیم.
وی بیان کرد: در این سفر برخی نقاط که نیاز به بازدید داشت مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی ورودی برخی روستاهای این شهرستان تصمیم هایی اتخاذ شد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: در بخش های دیگری همچون راهداری و روکش آسفالت نیز تمامی موارد جمع بندی شد و اطلاعات لازم به معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور منتقل می شود تا پیگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد.
خادمی گفت: در سه محور متنهی به ملایر طرح های بزرگراهی در حال انجام است و برای چهارخطه ملایر به آورزمان و نهاوند نیز امسال ردیف اعتباری آن مصوب شده است که امیدواریم هرچه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز در این بازدید بیان کرد: با توجه به اینکه محور ملایر به آورزمان و نهاوند حادثه خیزترین و پرترددترین محورهای ارتباطی این شهرستان است، در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی بر اجرا و تکمیل چهارخطه این مسیر تاکید شد.
باب الله فتحی افزود: این مسیر محل تردد زائران اربعین حسینی به کربلا است و به زودی به طور رسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی احداث این محور چهار خطه آغاز می شود.
وی یادآور شد: 22 کیلومتر از مسیر چهارخطه ملایر به آورزمان و نهاوند به سمت ملایر پیمان سپاری شده است و از امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی آن آغاز شد.
فرماندار ویژه ملایر گفت: همچنین در این سفر بر آسفالت راه روستایی 6 روستای ملایر تاکید شد که با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی اجرای آن قطعی شد و در آینده مابقی روستاهای زیر 20 خانوار نیز مشمول این طرح می شوند.
فتحی تکمیل مسیر ملایر به توره را یکی از اولویت ها دانست و افزود: چند کیلومتر از چهارخطه این مسیر به دلیل مطالبات معارضان و مالکان این محور باقی مانده است که طبق قول مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد اعتبار مورد نیاز برای حل این مشکل پرداخت و طی یکی دو ماه آینده طرح احداث چهارخطه انجام شود.
وی اظهار داشت: برای احداث میدان در محور جوکار به تویسرکان در محدوده روستای حسین آباد شاملو نیز قول مساعد برای پرداخت اعتبارات لازم داده شد.

دیدگاه شما