نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. ارديبهشت 1398 - 14:46   |   کد مطلب: 26680
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی و ترتیل خوانی در بقاع مبارکه متبرکه ملایر برگزار می‌شود.

پژمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مراسم جزء خوانی و ترتیل خوانی در بقاع مبارکه متبرکه ملایر برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم با حضور قاریان شهرستان و در امامزاده عبدالله(ع)، مقبره سیف‌الدوله، امامزاده عبدالله(ع) مهرآباد، تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و بقاع شاخص ملایر برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر  از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور اساتید برجسته شهرستان خبر داد و گفت: این محفل با حضور ناظر قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان برگزار می‌شود.
وی به برگزاری مراسم تکریم و اطعام نیازمندان بیان کرد: مراسم اطعام دهی به نیازمندان شش شب در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
جعفری به برگزاری مراسم تجلیل از واقفین ملایر اشاره کرد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان در مراسمی با حضور مسئولین شهرستان از خیرین و واقفان خیراندیش ملایر در امامزاده عبدالله(ع) تجلیل می‌شود.
وی به حضور در محله‌های فقیرنشین و اطعام دهی و سرکشی از فقرا با حضور روسای ادارات اشاره کرد و گفت: هفته گذشته با رئیس کمیته امداد از سه مددجو سرکشی شد و 150 غذا بین فقرا تقسیم شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر  افزود: سعی داریم این برنامه را با حضور روسای ادارات مختلف برگزار کنیم و از خانواده‌های نیازمند تفقد و دلجویی کنیم.
وی گفت: 10 تن از مبلغان نیز به بقاع متبرکه شهرستان اعزام‌شده و برنامه‌های ماه مبارک رمضان و مراسم جزء خوانی را برگزار می‌کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار