نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. ارديبهشت 1398 - 20:16   |   کد مطلب: 26659
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از ارسال چهارمین مرحله کمک های غیرنقدی اداره ورزش و جوانان به همت هیئت کوهنوردی شهرستان به مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای سیل زدگان شهرستان پلدختر خبر داد.
به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضائی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: این محموله  با حضور رئیس هیئت کوهنوردی و تنی چند از پیشکسوتان این رشته ورزشی و مجید سبزی از ورزشکاران و قهرمان بوکس ایران اعزام و ارسال و پس از رسیدن به این شهرستان در بین مردم نیازمند و سیل زده توزیع شد.
 
وی در ادامه به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روستای انوج از توابع بخش سامن اشاره و اظهارکرد: دومین همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی روستای انوج به همت هیئت همگانی و هیئت روستایی و بازی های بومی محلی با همکاری اداره ورزش و جوانان، مسئولان بخش سامن، دهیاری و شورای روستای انوج برگزار شد.
 
رضائی افزود: شرکت کنندگان در این همایش مرکز این روستا تا سد خاکی انوج را طی طریق کرده و با شعار "نه به اعتیاد" انزجار خود را از این بلای خانمانسوز نشان دادند و خواهان جامعه ای عاری از هر گونه مواد مخدر شدند.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر یادآور شد: در پایان به قید قرعه جوایز نفیسی به مبلغ 22 میلیون تومان از سوی فرمانداری، نمایندگان ملایر در مجلس شورای اسلامی، اداره ورزش و جوانان، هیئت های همگانی و روستایی عشایری، بخشداری و شورای سامن، نمایندگی اداره ورزش سامن، دهیاری و شورای روستای انوج و خیرین روستا در قالب کارت های هدیه دوچرخه، پتو و ... تدارک دیده و اهدا شد.
 

انتهای پیام

دیدگاه شما