نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. ارديبهشت 1398 - 20:14   |   کد مطلب: 26658
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان از افتتاح پروژه‌های بیمارستان غرضی ملایر در هفته تامین اجتماعی با حضور مسوولان کشوری این سازمان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ علیرضا صفری ظهر امروز در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان دکتر غرضی با اشاره به اینکه هتلینگ بیمارستان آتیه همدان تمام شده است اظهار کرد: هتلینگ بیمارستان غرضی ملایر نیز تا حدود زیادی انجام شده و تلاش می‌کنیم بقیه هتلینگ این بیمارستان تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه بخش سی تی اسکن با 2 میلیارد و 600 میلیون تومان و بخش  بازسازی شده زایشگاه با پنج اتاق ال دی آر انجام گفت: بخش خیرساز این بیمارستان نیز انجام شده و آماده بهره‌‌برداری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به خدمات‌دهی بخش‌های مختلف این بیمارستان به بیماران گفت: در حال حاضر چهار اتاق عمل در بیمارستان غرضی در حال بازسازی است که تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود.

وی از افتتاح انبار دارویی بیمارستان غرضی ملایر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان در هفته تامین اجتماعی با حضور مسوولان کشوری خبر داد و گفت: بخش سی تی اسکن، اتاق‌های ال دی آر و بخش خیرساز نیز در هفته تامین اجتماعی افتتاح می‌شود.

صفری در ادامه با بیان اینکه بیمارستان آتیه همدان تنها مرکز توریست‌درمانی استان  است تصریح کرد: در این زمینه 6 اتاق در حال تکمیل است که طی سه ماه آینده افتتاح می‌شود.

وی در ادامه به مشکل پرداخت مطالبات مراکز درمانی اشاره کرد و افزود: با توجه به قول مساعد سرپرست سازمان تامین اجتماعی در اولین فرصت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان ضمن تقدیر از مراکز درمانی طرف قرارداد با این سازمان به خاطر ارائه خدمات گفت: با توجه به مشکلات و تحریم‌ها از سال گذشته تاکنون برای دارو و تجهیزات مصرفی دپوی 6 ماهه در استان تعریف شد که با این برنامه‌ریزی توانستیم خدمات خود را به بیماران سرپایی و بستری داشته باشیم.

صفری با بیان اینکه در برخی موارد خاص دارویی که به صورت کشوری است کمبودهایی داریم اضافه کرد: قرار شد این مشکل نیز با پیگیری‌ وزارت بهداشت رفع شود.

وی  نگاه سرپرست سازمان تامین اجتماعی را نگاهی مثبت در حوزه درمان برشمرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها مشکل ما مشکل نقدینگی و بیمه‌هاست و در زمینه  تجهیزات بیمارستانی نیز مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما