نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. ارديبهشت 1398 - 23:09   |   کد مطلب: 26651
فریبرز امیدی به عنوان مدیر جدید شرکت توزیع برق ملایر منصوب شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ آیین تکریم و معارفه مدیر جدید شرکت توزیع برق شهرستان ملایر صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
معاون عمرانی فرماندار ملایر در این آیین روحیه جهادی را لازمه کار در شرایط کنونی کشور دانست و اظهار داشت: شبکه توزیع برق ملایر فرسوده بوده و مربوط به چندین دهه قبل است که نیازمند اصلاح با مدیریت جهادی است.
حسین فارسی با اشاره به بحران بارش برف در سال 95 و بارش‌های سیل‌آسای باران در بهار امسال بیان کرد: اگر نبود مدیریت جهادی در این دو بحران نمی‌شد خسارت را جبران کرد.
وی با تقدیر از عملکرد امیرحسین بادامی مدیر سابق  شبکه توزیع برق شهرستان ملایر بیان کرد: امید است با تعامل  و روحیه جهادی اقدامات موثر و خدمت رسانی به مرد ادامه پیدا کند.
معاون عمرانی فرماندار ملایر به تخصیص اعتبار بی‌سابقه برای شهرستان ملایر در بخش برق بیان کرد: روستاها و مناطق حاشیه شهر و مسکن مهر در اولویت قرار گیرد.
وی رسیدگی به مشکل احداث پست 4 برق شهرستان را نیز از دیگر اولویت‌ها بیان کرد.
مدیر سابق  شبکه توزیع برق شهرستان ملایر نیز در این آیین با اشاره به عملکرد 5 ساله خود در زمان مدیریت این شرکت بیان کرد: در سال 92 شرکت برق ملایر 4 هزار و200 تعهد واگذاری و یک هزار و 200 تقاضای خرید انشعاب داشت که با یاری همکاران به مردم خدمت رسانی شد.
 امیرحسین بادامی انجام 300 هزار مورد اصلاحات سیستمی مشترکین، کاهش تلفات برق از 22 درصد به 17.5 درصد و افزایش وصول مطالبات از 74 به 99 درصد از جمله مهم‌ترین اقدامات در این پنج سال عنوان کرد.
وی گفت: در حوزه مهندسی و طراحی 200 هزار متر از شبکه توزیع برق ملایر به کابل خود نگهدار تبدیل شد و با احداث پست‌ها در خطوط مورد نیاز رضایت نسبی ایجاد شد.
مدیر سابق  شبکه توزیع برق شهرستان ملایر گفت: اصلاح تمامی ساختمان‌ها،بازسازی ناوگان عمومی و تجهیزات از دیگر اقدامات انجام‌شده در شهرستان است.
وی بیان کرد: کسب مجوز مرکز دیسپاچینگ و آغاز عملیات اجرایی آن، بازنگری در ساختار  چارت سازمانی شرکت و پیگیری اجرای پست 4 ملایر که یکی از نیازهای اساسی در شهرستان است از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که در آینده به بهره‌برداری میرد.
بادامی گفت: در این مدت مدیریت مصرف و کاهش پیک بار واحد ملایر فعال شد و در بخش ایمنی و بهداشت شغلی علی‌رغم بحران‌های متعدد در سال های اخیر حداقل حوادث و بدن حادثه برق‌گرفتگی بوده است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار