نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. ارديبهشت 1398 - 20:37   |   کد مطلب: 26648
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری نشست‌های بصیرتی با هدف روشنگری در بين جوانان در پایگاه‌های و حوزه‌های مقاومت بسیج در هفته عقیدتی ـ سیاسی خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید جواد حسینی در گفت‌وگو  با خبرنگار فارس در ملایر  با اشاره به سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته معلم و هفته عقیدتی ـ سیاسی اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی همزمان با هفته عقیدتی ـ سیاسی در حال برگزاری است.

وی  از برگزاری نشست‌های بصیرتی با هدف بصیرت‌افزایی و روشنگری جوانان در پایگاه‌های و حوزه‌های مقاومت بسیج خبر داد و گفت: حضور سخنرانان برجسته با موضوعات بصیرت‌افزایی در مساجد و مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس، فضاسازی سطح شهر متقارن با این ایام، ارسال پیامک به بسیجیان و معلمان و... را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: تجلیل از مربیان عقدیتی ـ سیاسی از دیگر برنامه‌های ما در این هفته خواهد بود.

 وی از اعزام 123 نفر از اقشار مختلف بسیج محلات به مناطق غرب کشور همزمان با این هفته خبر داد و گفت: این افراد در قالب سه اتوبوس در یک اردوی سه‌روزه به این مناطق اعزام می‌شوند.

حسینی با بیان اینکه تا کنون 6 محموله از شهرستان ملایر به مناطق سیل‌زده از سوی سپاه پاسداران ارسال شده است گفت: کمک‌های مردمی تاکنون یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: از این میزان حدود یکصد میلیون تومان کمک نقدی و مابقی نیز کمک های غیر نقدی شامل مواد بهداشتی و غذایی، آب معدنی، پتو، چادر، انواع کنسرو، کف‌کش، بیل، چکمه و... بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه این کمک‌ها به استان‌های لرستان  و خوزستان ارسال شده گفت: این کمک‌ها در پایگاه‌های مقاومت بسیج همچنان ادامه دارد و روزهای آینده نیز تعداد 5 هزار کلوچه به استان خوزستان ارسال خواهد شد ضمن اینکه ارسال کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

  انتهای پیام/

دیدگاه شما