نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. ارديبهشت 1398 - 8:54   |   کد مطلب: 26634
به مناسبت روز جهانی کارگر یک دوره مسابقه فوتسال در سالن کارگران ملایر برگزار شد

به گزارش ملایری‌ها؛ به مناسبت روز جهانی کارگر یک دوره مسابقه فوتسال با حضور تیم هایی از کارخانه‌ها صنعتی ملایر در سالن کارگران ملایر برگزار شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر در حاشیه این مسابقات اظهار داشت: کار گزان نقشی بی‌بدیل و موثر در کشور و رونق صنعت دارند.
سعید کتابی با اشاره به نام‌گذاری سال 98 توسط رهبری به نام رونق تولید بیان کرد: کارگران در تحقق هر چه بیشتر این شعار می‌توانند نقشی اساسی داشته باشند.
وی ورزش در کنار کار را باعث افزایش روحیه کارگران دانست و عنوان کرد: حضور کارگران در سالن‌های ورزشی می‌تواند در کمک به افزایش کارایی آنان نقش داشته باشد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر به لزوم توجه کارخانه‌ها به ورزش کارگران تاکید و بیان کرد: از توجه کارخانه‌هایی که شرایط حضور کارگران خود را در این مسابقات فراهم کرده باید تقدیر کرد و امید است هر شاهد حضور هر چه بیشتر جامعه کارگری در بخش ورزش باشیم.
وی خواستار استمرار برگزاری مسابقات بخش کارگران شد و بیان کرد: کارخانه‌های تولیدی و صنعتی به ورزش کارگران هر چه بیشتر توجه کنند.
در پایان این مسابقات تیم فرو سیلیس غرب با برتری برابر تمامی رقیبان مقام قهرمانی را کسب کرد و تیم های بافتیه و کارخانجات صنعتی جایگاه دوم و سوم این رقابت را کسب کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار