نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. ارديبهشت 1398 - 22:48   |   کد مطلب: 26609
مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد:
اجرای 10ها برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در ملایر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه 10ها برنامه در هفته معلم در سطح مدارس این شهرستان اجرا می شود، گفت: فرهنگ ما باید به سمت و سویی حرکت و تعالی پیدا کند که قدرشناسی و تکریم از معلم را همه آحاد جامعه انجام دهند.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی سلگی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، حضور فرهنگیان و دانش آموزان در نماز جمعه، سخنرانی مدیر آموزش و پرورش پیش از خطبه های نمازجمعه، دیدار با خانواده های معظم شهدا، عطرافشانی قبور شهدای شمس آباد، تجلیل از معلمان برتر استانی و شهرستانی، حضور در مدارس برای عرض تبریک به همکاران، برگزاری مسابقات ورزشی بین همکاران و دانش آموزان و همایش تجلیل از بازنشستگان سال گذشته اهم برنامه های هفته معلم به شمار می رود.

 

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در بین نهادهای مختلف جامعه، اظهارکرد: مهمترین نهاد اثرگذار در تربیت، تأمین نیروی انسانی است و معلم به عنوان مدرس و مربی می تواند نقش حساس و کلیدی در این رابطه داشته باشد تا نیروی انسانی کارآمد و خلاق برای جامعه تربیت کرده و به این ترتیب زمینه مناسب جهت رشد جامعه در تمامی ابعاد آن فراهم می آید.

 

سلگی تصریح کرد: اهمیت هر کارى را باید با نقش و ارزش آن سنجید و اهمیت کار تعلیم و تربیت و معلمى به اندازه اى است که ساختن و هدایت یک فرد مساوى زنده کردن همه افراد جامعه است.

 

مدیر آموزش و پرورش ملایر در ادامه از انتصاب سرپرست آموزش و پرورش منطقه سامن طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: در حکمی از سوی محمد پورداود، "سیدعلی سادات موسوی" با حفظ سمت به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منطقه سامن منصوب شد.

 

وی بیان کرد: سید علی سادات موسوی متولد 1353 در  تهران است، وی دانش آموخته رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر در دوره کارشناسی و زبان و ادبیات فارسی در دوره کارشناسی ارشد است.

 

به گزارش ایسنا؛ آموزشیار نهضت سوادآموزی و آموزگار آموزشگاه های شهرستان ملایر، هنرآموز کامپیوتر هنرستان های منطقه سامن، کارشناس سوادآموزی آموزش و پرورش منطقه سامن، کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش منطقه سامن، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه جوکار، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه جوکار و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه سامن از جمله سوابق کاری سادات موسوی به شمار می رود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار