نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. فروردين 1398 - 19:54   |   کد مطلب: 26577
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر
اعزام ۱۸۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان ملایر
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: همزمان با نیمه شعبان ۱۸۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان ملایر اعزام می شوند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌ الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار  شبستان در ملایر  گفت:  همزمان با اعیاد شعبانیه جشنهای این ایام در سراسر شهرستان در حال برگزاری است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود:  این جشن‌ها توسط هئیات مذهبی در همه مساجد، تکایا و حسینه‌ها و منازل  برگزار می‌شود.

وی از برگزاری  بیش از یکصد جشن در نیمه شعبان در ملایر  با محوریت اداره تبلیغات اسلامی  در نیمه شعبان خبر داد و گفت:  اعزام 180 مبلغ و مبلغه از 27 فروردین ماه تا نیمه شعبان به مدت 6 روز به مناطق مختلف شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های این ایام توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر است

وی  همچنین برگزاری جشن در پایگاه‌های طرح سلامت اجتماعی موسسات و خانه‌های قرآنی، برگزاری گفتمان‌های دینی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع مهدویت و انتظار در کانون‌های فرهنگی، تبلیغی  را از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام نیمه شعبان برشمرد.

گروسی همچنین از اجرای طرح 313 با مشارکت هیات عاشقان بقیع و شهرداری در ملایر در نیمه شعبان برای عموم مردم خبر داد و گفت: در این طرح ختم گروهی 313 دور قرآن کریم، سه ميليون و130 هزار گل صلوات، 313 هزار دعای عهد و 313 هزار دعای فرج، به نیت سلامتی و فرج امام زمان (عج) در ملاير طنين انداز خواهد شد.

وی اضافه کرد: توزیع بروشور با موضوع مهدویت، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، مسابقات فرهنگی و.. نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در نیمه شعبان در ملایر است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کمک به سیل زدگان استان لرستان 20 نفر از روحانیون و مبلغان ملایری به این مناطق اعزام شده‌ اند  و کمکهای مردمی نیز زطریق هیات‌های مذهبی و پایگاه محمد  رسول الله(ص) و مساجد نیز در حال انجام  و از طریق تحویل به هلال احمر به مناطق سیل زده ارسال شده است.

 

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار