نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. فروردين 1398 - 18:08   |   کد مطلب: 26566
امام جمعه ملایر گفت: دلیل اینکه آمریکا بر خلاف قانون بین المللی سپاهی که جزء قانون اساسی ماست را نادیده می گیرد مسئله نیست جز اینکه از این مجموعه شجاع و تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) سیلی محکمی خورده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به اقدام آمریکا در رابطه با تروریستی خواندن سپاه اظهار داشت: دلیل اینکه آمریکا بر خلاف قانون بین المللی سپاهی که جزء قانون اساسی ماست را نادیده می گیرد مسئله نیست  جز اینکه از این مجموعه شجاع و تربیت یافته مکتب امام حسین(ع) سیلی محکمی خورده است.
وی افزود:  کودتای نظامی، قائله های ابتدای انقلاب، فتنه های 78 و 88، به راه انداختن القاعده و داعش در منطقه برا ناامنی و هر برنامه و فتنه ای که آمریکا در ایران و منطقه داشته توسط سپاه و بسیجیان خنثی شده است و سپاه سیلی محکمی به آمریکا زده است.
امام جمعه ملایر گفت: این اقدام آمریکا حرفی زود گذر و موقت بود چرا که در آن روز انتخابات پارلمانی اسرائیل در حال برگزاری بود و خواستند حرفی زده باشند و به شیطان کوچک نتانیاهو چراغ سیزی داده باشند.
وی گفت: ترامپ فکر نکند کار جدیدی کرده است و قبل از این هم در 11 سپتامپر جرج بوش سپاه را به عنوان یک نهاد تروریستی اعلام کرد اما جرات اجرای آن را نداشت چرا که این اقدام همچون تیر زدن به پای خودشان است.
حجت الاسلام برقراری به حضور نیروهای متعدد آمریکا در منطقه  و ناو و پایگاه های آنان در خلیج فارس اشاره و بیان کرد:  اگر مجلس آمریکا قصد اجرایی این مصوبه را داشته باشد قبل از هر تصمیم گیری  تروریست های امریکایی در منطقه محو و نابود خواهند شد و خودشان در منطقه ضرر می کنند.
وی تاکید کرد: اولین کسانی که از این مسئله نگران و ناراحت هستند نظامیان امریکایی در منطقه هستند.
امام جمعه ملایر با اشاره به حمایت همه جانبه مردم از سپاه پاسداران در روزهای اخیر تصریح کرد: مردم ایران همه سپاهی اند و سپاه پاسداران یک مجموعه مردمی و محبوب و همواره در کنار مردم بوده است.
وی افزود: مردم می بینند که سپاه پاسداران چه توانایی دارند و در کمک به سیل زدگان درجه داران عالی رتبه سپاه در کنار ارتشیان و نیروهای انتظامی و در کنار مردم حضور داشتند.
امام جمعه ملایر گفت:  کمک به مردم نماد سپاه خدمت گذار است و سپاه مجموعه ای منسجم بوده و در دل مردم ماندگار است و هیچ ابر قدرتی نمی تواند کاری کنند.
وی با تقدیر از نمایندگان مجلس برای حمایت از سپاه بیان کرد: این اقدام مجلس شورای اسلامی به امریکا نشان داد که همه احزاب و گروه و مردم در کنار هم هستند
امام جمعه ملایر تاکید کرد: امید است نماینده های مجلس شورای اسلامی با تفکر سپاهی در مجلس مصوباتی را به اجرا برسانند که آمریکا دیگر هیمچون غلط هایی  نکند.
وی با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان کرد: این امامزاده بزرگوار بهترین اسوه برای جوانان ما است چرا که اخلاقی همچون پیامبر(ص) دارد و ما باید در عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اخلاقی نبوی داشته باشیم.
وی تاکید کرد: مسئولین و نهادهایی که با جوانان ارتباط دارند آنان را به سمت مسائل دینی سوق دهند و به آنان کمک کنند و به مسیر سربلندی هدایت کنند و این از وظایف اصلی این مسئولین است.
امام جمعه ملایر به وضعیت سیل در استان های کشور اشاره کرد و گفت: سه استان ما درگیر سیل هستند و رهبری اهتمام ویژه ای به این مسئله داشته و دستور حضور نیروهای مسلح را در این مناطق دادند که ما شاهد حضور موثر این نهادها در مناطق سیل زده بودیم.
وی با تقدیر از کمک های مردمی ملایر به مناطق سیل زده بیان کرد: اقشار مختلف مردم در گروه های مختلف به مردم سیل زده کمک کردند و که جای تقدیر دارد و امید است اینها ادامه داشته باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار