نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. فروردين 1398 - 18:04   |   کد مطلب: 26564
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز ایثارگری‌ها و اقتدار سپاه پاسداران و ایستادگی و مقاومت ملت ایران سبب نگرانی و وحشت دشمن و استکبار جهانی شده است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ سرهنگ سید جواد‌حسینی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ملایر با تأکید بر ایثارگری‌های سپاه پاسداران دردوران 8  سال دفاع مقدس و ایستادگی در برابر گروه‌های تروریستی و داعش، اظهار داشت:  سپاه پاسداران در عرصه‌های سازندگی کشور و غیره بسیار موفق عمل کرده و همین اقتدار و ایستادگی سبب شد تا ترامپ اسم این ایثارگران را به عنوان گروه تروریستی معرفی کند.

وی ابراز کرد: این اقدام ناشیانه دولت آمریکا نه تنها  فاصله‌ای بین سپاه پاسداران با ملت ایجاد نمی‌کند بلکه امروز همه‌ملت ایران خود را یک سپاهی دانسته و با وحدت وایستادگی بیشتر از 40 سال گذشته، از این قشر پشتیبانی و حمایت می‌کنند.

حسینی  با اشاره به اینکه امروز ایثارگری‌ها و اقتدار سپاه پاسداران و ایستادگی و مقاومت ملت ایران موجب نگرانی و وحشت دشمن و استکبار جهانی شده است تصریح کرد: دشمن از بدو پیروزی انقلاب بارها و بارها برای ایجاد فاصله بین نظام ومردم اقدام کرده و هر بار با پاسخ کوبنده و دندان شکن ملت همیشه بیدار ایران رو به رو شده است.

 فرمانده سپاه ناحیه  ملایر از ارسال دو محموله کمک های مردمی این شهرستان به سیل زدگان گلستان و لرستان خبر داد و افزود:   اولین محموله کمک‌های مردمی ملایر از طریق سپاه به گلستان شامل پنج خودرو کمک‌های غیر نقدی مانند پتو، لوازم بهداشتی، چادر، کنسرو وغیره  به ارزش 40 میلیون تومان بود.

وی بیان‌کرد: دومین محموله کمک‌های مردمی شهرستان ملایر  به ارزش یکصد میلیون تومان جمع آوری شدو  با تعداد هفت خودرو به مناطق سیل‌زده استان لرستان ارسال شده است.

 حسینی  با بیان اینکه یک اکیپ از پزشکان و پرستاران جامعه بسیج پزشکی ملایر  نیز برای کمک به مصدومان به گلستان اعزام شده
ابراز کرد: حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه همچنان آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را به مردم مناطق سیل‌زده دارند.

وی بیان کرد:  تاکنون درخواست اعزام نیرو از سپاه ملایر برای مناطق سیل‌زده در استان‌های دیگر را  نداشتیم گفت: در صورت درخواست این آمادگی کامل  وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار