نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. فروردين 1398 - 9:24   |   کد مطلب: 26556
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف 4 تن سيليس قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ملایری‌ها به نقل از پایگاه خبري پليس، سرهنگ پاسدار داود علي بخشي در تشریح این خبر گفت: مأموران کلانتري ازندريان شهرستان ملایر حين گشت زني به يک دستگاه تراکتور حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.
 
وی با بیان اینکه در بازرسي های صورت گرفته از این تراکتور، 4 تن سنگ سيليس کشف و متهم تحويل مرجع قضائي شد، از مردم درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند و هر گونه پیشنهاد و انتقاد نسبت عملکرد پلیس را به سامانه 197 اطلاع دهند
 
دستگيري 8 سارق در شهرستان ملاير
 
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير نیز از دستگيري 8 سارق و کشف6 وسيله نقليه مسروقه در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستاي مبارزه با سارقان و مجرمان در سطح شهرستان ملاير 7 طرح ضربتي در نقاط مختلف و از پيش تعيين شده شهرستان ملایر اجرا شد.
 
وی افزود: در اجرای این طرح ها، 2سارق سيم برق ،3 سارق لوازم داخل خودرو، يک سارق باغات و يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه را با 2 سرنشین دستگیر و 6 فقره سرقت نیز کشف شد.
 
علی بخشی تصریح کرد: در این مأموریت 3 دستگاه خودرو و 2دستگاه موتورسيکلت مسروقه نیز کشف شد که اقدامات قانوني برای تحويل این وسائط نقليه به مال باختگان در دستور کار قرار دارد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در پایان یادآور شد: در کنار توانمندي پليس در برخورد با سارقان و مجرمان، شهروندان با رعايت توصيه هاي پيشگيرانه پليس گامی موثر در پیشگیری از وقوع جرایم داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار