نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. فروردين 1398 - 9:15   |   کد مطلب: 26555
فرمانده سپاه ناحیه ملایر مطرح كرد
ارسال کمک‌های مردمی از سپاه ملایر به لرستان
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از ارسال کمک‌های مردمی از سپاه ملایر به لرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سیدجواد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: در پی بارش‌ها و سیلاب اخیر اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شده که کمک‌های مردمی در این زمینه بسیار خوب بوده است.

وی از ارسال سومین محموله کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان گلستان و لرستان خبر داد و افزود: اولین محموله از طریق سپاه به گلستان ارسال شد که شامل پنج خودروی کمک‌های غیرنقدی مانند پتو، لوازم بهداشتی، چادر و کنسرو به ارزش 40 میلیون تومان بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اعزام یک اکیپ از پزشکان و پرستاران جامعه بسیج پزشکی ملایر به گلستان افزود: دومین محموله کمک‌های مردمی نیز به ارزش یکصد میلیون تومان با هفت خودرو توسط سپاه ملایر به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال شد.

وی از ارسال سومین محموله کمک‌های مردمی توسط سپاه ملایر به مناطق سیل‌زده استان لرستان خبر داد و گفت: این محموله شامل یک کامیون وسایل بهداشتی و یک تریلی آب معدنی به ارزش 130 میلیون تومان بوده است.

حسینی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی ادامه دارد، از حضور نیروهای گروه مهندسی امام علی(ع) به منظور کمک‌های عمرانی و خدمات‌رسانی به سیل زدگان لرستان خبر داد.

وی با اشاره به گرامیداشت ایام اعیاد شعبانیه و روز پاسدار افزود: مهمترین اولویت ما در این روزها خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان است تا بتوانیم با خدمت‌رسانی به آنها گوشه‌‌ای از آلام و دردهایشان بکاهیم.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار