نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. فروردين 1398 - 18:53   |   کد مطلب: 26547
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی تقویت جایگاه سپاه پاسداران در برابر آمریکا در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در گفت و گو با خبرنگار نافع اقدام آمریکا نسبت به تروریست خواندن سپاه پاسداران را سبب اتحاد هر چه بیشتر احزاب سیاسی ایران دانست و اظهار داشت: این اقدام امریکا سبب انسجام و وحدت بین احزاب و گروه های سیاسی مختلف در کشور و مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.
وی گفت: امروز و در حمایت از سپاه پاسداران اعضای فراکسیون های مختلفی چون فراکسیون امید، مستقلین و ولایی همه در کنار هم با لباس سپاهی و شعار مرگ بر آمریکا وارد صحن مجلس شدند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی این اقدام آمریکا را نشان دهنده حماقت آنان دانست و بیان کرد: این اقدام آمریکا سبب وفاق و همدلی بیشتر در کشور و افزایش نفرت عمومی نسبت به آمریکا می شود.
وی تاکید کرد: دنیا فهمیده است که سپاه پاسدان انقلاب اسلامی ایران نه تنها تروریست نیست بلکه خود قربانی تروریست است.
حجت الاسلام آزادی خواه گفت: در سوریه و عراق این سپاه پاسداران بود که جانانه در مقابل داعش ایستادگی کرده و با نثار جان جوانان خودش توانست امنیت را به بسیاری از کشورها اهدا کند.
وی گفت: آمریکا باید منتظر باشد و این اقدامی ترامپ و پمپئو انجام داد صد در صد علیه خودش بوده و دودش به چشم خودش می رود.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی نیز در مقابل این اقدام آمریکا صددرصد مقابله خواهد کرد.
وی از دستور کار قرار گرفتن یک طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از سپاه پاسداران در مجلس خبر داد و  گفت:  این طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی که مورد موافقت و امضا اکثر نماینده ها نیز قرار دارد طرح تقویت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا است و به زودی در دستور کار مجلس قرار می گیرد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار