نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. فروردين 1398 - 19:23   |   کد مطلب: 26543
رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای ملایر مطرح كرد
جابجایی بیش از 21 هزار مسافر از ملایر
رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: تا 17 فروردین‌ماه بیش از 21 هزار مسافر از شهرستان ملایر به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ ‌سید اسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اجرای طرح نوروزی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای ملایر اظهار کرد: این طرح از 25 اسفندماه سال گذشته شروع شده و تا 17 فروردین ماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال برای جابجایی مسافران نوروزی در ترمینال ملایر-تهران روزانه 20 دستگاه اتوبوس فعال بود تصریح کرد: میانگین جابجایی مسافران در این پایانه روزانه یک‌هزار نفر بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل جاده‌‌ای ملایر بیان کرد: در  پایانه ملایر- همدان  نیز 20 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس و 60 دستگاه  سواری برای مسافران به همدان و تویسرکان خدمات‌دهی داشتند.

وی گفت:‌حدود 70 دستگاه مینی‌بوس و سواری  نیز در محورهای روستایی و شهری از پایانه ملایر - همدان کار  تردد و جابجایی مسافران نوروزی را انجام دادند.

صفوی‌زاده در ادامه با اشاره به جابجایی مسافران نوروزی از ملایر به سایر نقاط گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته تا پایان 17 فروردین‌ماه یک‌هزار و 680 سفر از مبدأ ملایر به سایر نقاط کشور انجام شد.

وی مسافران جابجا شده در این تعداد سفر را بیش از 21 هزار نفر دانست و تصریح کرد:  امسال نسبت به سال گذشته در جابجایی مسافر رشد داشتیم.

رئیس اداره حمل و نقل جاده‌‌ای ملایر با اشاره  به سایر اقدامات این اداره در طرح نوروزی گفت: از ابتدای تا پایان طرح تمام نیروهای راهداری در راستای خدمات‌دهی  به مردم و مسافران نوروزی در محورها فعالیت مستمر داشتند و پای کار بودند.

وی لکه‌گیری آسفالت در محورهای مواصلاتی، شست‌وشوی علائم، پاکسازی حاشیه جاده‌‌ای محورها، گشت کنترل محورها نیز به صورت روزانه در همه مسیرها، بازدید از ترمینال‌ها، مجتمع‌های بین راهی و خدماتی به صورت  روزانه را از جمله خدمات طرح نوروزی دانست.

صفوی‌زاده گفت: در روزهای بارانی و برفی نیز نیروهای این اداره با تجهیزات سبک و سنگین اقدام به بازگشایی محورها با ماسه و نمکپاشی و رفع آبگرفتگی در محورهای  اصلی و فرعی به ویژه در نقاط روستایی کردند.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار