نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. فروردين 1398 - 19:22   |   کد مطلب: 26542
مدیر اداره دامپزشکی ملایر از کشف 768 کیلو گرم انواع مواد خام دامی غیر قابل مصرف از واحدهای عرضه مواد خام دامی و لبنی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ ‌علی قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اجرای طرح نوروزی اظهار کرد: این طرح از 20 اسفندماه سال گذشته شروع شده و تا 16 فروردین ماه ادامه داشت.

وی  تعداد بازدیدهای صورت گرفته توسط دامپزشکی ملایر در مدت اجرای طرح را  396 مورد دانست و گفت: این بازدیدها شامل 307 مورد از اماکن عرضه مواد خام دامی، 35 مورد بازدید از کشتارگاه‌ها و واحدهای بسته‌بندی و بقیه از رستوران‌ها، هتل‌ها و مهمانپذیرها بوده است.

مدیر اداره دامپزشکی ملایر تصریح کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته از واحدهای عرضه  768 کیلوگرم انواع مواد خام دامی غیر قابل مصرف ضبط و معدوم شد.

وی اضافه کرد: در طرح نوروزی امسال تعداد 33 واحد شامل 29 واحد عرضه مواد خام و چهار واحد رستورانی نیز به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: در طرح تشدید نوروزی اداره دامپزشکی ملایر 9 واحد شامل هشت واحد عرضه مواد خام  و یک واحد رستورانی نیز به اداره اماکن نیروی انتظامی با اخذ دستور  از دادستانی شهرستان برای پلمب معرفی شدند.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار