نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. فروردين 1398 - 0:36   |   کد مطلب: 26536
معاون فرهنگی اداره اوقاف ملایر خبر داد
زیارت بیش از 25 هزار نفر در بقاع متبرکه ملایر
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: در ایام نوروز بیش از 25 هزار نفر از بقاع متبرکه ملایر بازدید کردند و از خدمات طرح آرامش بهاری در این شهرستان بهره‌‌مند شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ ‌ابراهیم حسین خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ملایر از 28 اسفندماه 97 اظهار کرد: این طرح در 9 بقعه و دریاچه کوثر ملایر اجرا شد.

وی افزود: طرح آرامش بهاری امسال در ملایر در تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله(ع) ملایر، امامزاده‌ ابراهیم(ع) طجرسامن، امامزاده دوخواهران روستای پیروز و امامزاده عبدالله(ع) روستای مهرآباد، امامزاده علی‌اکبر(ع) روستای کرکان، امامزاده علی حسین(ع) روستای داویجان، آورزمان و غرفه دریاچه با حضور 10 مبلغ   اجرا و با استقبال خوب مسافران و مردم همراه بود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه بیش از 25 هزار نفر از بقاع متبرکه و طرح آرامش بهاری در ملایر بازدید کردند گفت: خدمات‌دهی غرفه‌های دریاچه کوثر به بیش از 12 هزار نفر بوده است.

وی گفت: برپایی غرفه مشاوره، پاسخ به مسائل شرعی، غرفه کودکان به همراه جایزه، عفاف و حجاب و غرفه سلامت در دریاچه و..... و سایر خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه بوده است.

حسین خانی با بیان اینکه بیشترین بازدید از بقاع متبرکه از تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، امامزاده عبدالله(ع) ملایر، امامزاده ابراهیم طجر سامن و امامزاده عبدالله(ع) مهرآباد بوده است تصریح کرد: روزانه بیش از یک‌هزار و 500 نفر  از بقاع متبرکه و طرح آرامش بهاری در ملایر بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال بازدید از بقاع متبرکه و بهره‌‌مندی از خدمات طرح آرامش بهاری در ملایر حدود 30 درصد رشد داشت گفت: علاوه بر این اداره اوقاف در زمینه اسکان مسافران در بارندگی‌‌ها نیز فعال بود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اسکان 600 مسافر در امامزاده عبدالله(ع) ملایر و تعدادی از مساجد شهر در بارندگی‌های چند روز گذشته خبر داد و افزود: 500 نفر از این افراد از زائران راهیان نور و بقیه نیز از سایر مسافران بودند.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در سطح شهرستان گفت: در این بارندگی‌ها بازدیدهای مسوولان اوقاف شهرستان از بقاع متبرکه در نقاط مختلف شهرستان انجام شد که برخی از بقاع به دلیل برخورداری از دیوارهای گلی و خشتی آسیب‌ جزئی دیدند.

حسین‌خانی خاطرنشان کرد: بیشتر بقاع متبرکه در مناطق شیب‌دار واقع شده و کمتر در معرض آسیب قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار