نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. فروردين 1398 - 20:15   |   کد مطلب: 26527
فرمانده سپاه ملایر از ارسال نخستین محموله کمک‌های مردم ملایر به استان لرستان به ارزش 850 میلیون ریال خبردار.

سید جواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین محموله کمک‌های مردم خیر ملایر و بسیجیان این شهرستان به ارزش ریالی 850 میلیون ریال به مناطق سیل‌زده اعزام شد.
وی گفت: این  اقلام شامل لوازم بهداشتی، انواع کنسرو،  لباس گرم،  چکمه،  بیل،  لباس،  وسایل گرمایشی،  کلنگ،  سطل و تی است.
فرمانده سپاه ملایر عنوان کرد: با کمک‌های نقدی جمع‌آوری‌شده  وسایل موردنیاز سیل‌زده  خریداری‌شده است و این محموله با 5  خودرو به استان لرستان اعزام می‌شود.
وی معمولان و پل‌دختر را مقصد اصلی کمک‌های مردمی ملایر عنوان کرد و گفت:  با توجه به تأکیدات مسئولان شهرستان و امام‌جمعه ملایر بخشی از این کمک‌ها به نورآباد که در همسایگی شهرستان ملایر بوده و نیاز فوری به کمک‌رسانی  داشت ارسال می‌شود.
حسینی گفت: این کمک‌ها از طریق پایگاه‌های بسیج، حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج و بیشتر کمک‌های پایگاه‌های محلات جمع‌آوری‌شده است.
وی افزود: ما آمادگی داشته تا زمانی که مردم استان لرستان به کمک نیاز دارند برای آن‌ها کمک جمع‌آوری کرده و به لرستان اعزام کنیم.
فرمانده سپاه ملایر گفت: خیرین و مردم ملایر می‌توانند برای کمک به مردم آسیب‌دیده استان لرستان و سایر استان‌های سیل‌زده به پایگاه‌های بسیج محلات، حوزه‌های مقاومت و چادرهایی که در سطح شهر زده‌شده، مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار