نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. فروردين 1398 - 13:09   |   کد مطلب: 26514
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های همدان:
راه‌های همدان باز است/ بارش شدید برف در جنوب استان
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه راه‌های همدان باز است، گفت: در حال حاضر در محورهای جنوبی استان همدان بارش شدید برف به همراه مه گرفتگی وجود دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ بابک گردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر راه‌های مواصلاتی همدان باز است اظهار کرد: اکنون بارش برف و مه‌گرفتگی در تمام محورهای حوزه جنوبی استان همدان گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش شدید برف اکنون در محور گنجنامه ـ تویسرکان گزارش می‌شود افزود: در حال حاضر مه‌گرفتگی در محورهای همدان ـ ملایر و ملایر ـ اراک وجود دارد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان خاطرنشان کرد: تمام محورهای حوزه ملایر، نهاوند و تویسرکان اکنون بارش برف و مه‌گرفتگی دارند.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان زنجیر چرخ به همراه وسایل ایمنی زمستانی همراه داشته باشند بیان کرد: تا حد امکان از تردد در جاده‌هایی که بارندگی دارند خودداری شود.

گردان اضافه کرد: محورهای اسداباد، کبودراهنگ و رزن نیز بارش پراکنده برف دارند اما بیشترین بارش اکنون در جنوب استان گزارش می‌شود.

وی شماره 141 را برای کسب آخرین اطلاعات راهداری اعلام کرد و افزود: مسافران می‌توانند از سامانه پیامکی 1000141 نیز به صورت 24 ساعته اطلاعات راه‌ها را دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما