نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. اسفند 1397 - 23:49   |   کد مطلب: 26504
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون، مدیران موظف به ارائه خدمات و انشعاب آب، برق، گاز و تلفن به شهروندان ساكن در مناطق حاشیه شهر و سکونتگاه‌های غیررسمی هستند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه ظهر امروز در جمع اهالی یکی از مناطق حاشیه شهر ملایر در مسجد نبی اکرم(ص) حضور در بین مردم را فرصتی مغتنم برای رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم و دیدار چهره به چهره با آنها دانست.

وی حضور مسوولان بین مردم را یکی از برکات نظام و خون شهدا دانست و افزود: تقویت این خدمتگزاری و حضور در بین مردم پاسخ به هرگونه تهمت و تبلیغات سوء علیه مسوولان این نظام است.

عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری مدیران و رسیدگی به مشکلات مردم، رمز موفقیت انقلاب است ، در ادامه به مشکلات حاشیه شهر پرداخت و گفت: طبق قانون، مدیران موظف به ارائه خدمات به شهروندان ساکن در مناطق حاشیه شهر و سکونتگاه‌های غیررسمی هستند.

وی با بیان اینکه این مناطق بیش از سایر مناطق در معرض معضلات و آسیب‌های اجتماعی  هستند تصریح کرد: حضور جدی و توجه مدیران و دستگاه‌ها در رفع مشکلات این مناطق در کاهش این آسیب‌ها نقش مهمی دارد.

آزادیخواه بر رفع مشکل آبگرفتگی معابر مناطق حاشیه شهر ملایر تاکید کرد و گفت: شهرداری باید نسبت به رفع این معضل اقدام کند.

در این جلسه مشکلات حوزه بهداشت و درمان همچون کمبود متخصص ارتوپدی و رادیولوژی نیز مطرح شد که نماینده ملایر احداث بیمارستان خیرساز 96 تختخوابی روستای گوراب و پیگیری‌های لازم برای ساخت یک درمانگاه تخصصی در جوار بیمارستان غرضی را در آینده در راستای بهبود شرایط این حوزه موثر دانست.

حجت‌الاسلام آزادیخواه قول مساعد داد سال آینده چند پزشک فوق تخصص در رشته‌های مختلف در ملایر جذب شود.

  انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار