نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. اسفند 1397 - 10:24   |   کد مطلب: 26494
در ايام نوروز صورت می‌گيرد
فعالیت 4 داروخانه شبانه‌روزی در ملایر
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر از فعالیت چهار داروخانه شبانه‌روزی در اين شهرستان طی نوروز خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محسن ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به روزهای پایانی سال و تمهیدات  شبکه بهداشت و درمان ملایر در  ایام نوروز برای ارائه خدمات به مردم اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما نظارت بهداشتی بر مراکز مختلف با همکاری سایر نهادها در بازدیدهای مشترک است.

وی با بیان اینکه در این راستا بازدیدهای مشترک با حضور کارشناسان مرکز بهداشت از اسفندماه شروع شده و تا 15 فروردین‌ماه ادامه دارد گفت: با هر نوع تخلف غیر بهداشتی به شدت برخورد می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر اضافه کرد: اکیپ‌های نوروزی  از مراکز مختلف شامل مراکز بین راهی، رستوران‌ها، تالارها، مراکز عرضه مواد غذایی و... بازدید مستمر خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مراکز بیمارستانی و درمانگاهی شهری و روستایی، اورژانس، پایگاه‌های بهداشتی امکانات و تجهیزات لازم به صورت شبانه‎‌روزی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی فعال هستند افزود: بیمارستان‌های امام حسین(ع) و درمانگاه عمومی فخریه نیز به صورت شبانه‌روزی به مراجعان خدمات ارائه می‌کنند.

ترکاشوند تصریح کرد: درمانگاه‌های روستاهای علی‌آباد دمق، حسین‌آباد ناظم، انوج و در شهرهای اسلام شهر آقگل، جوکار، زنگنه، سامن و ازندریان از صبح تا ظهر آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند.

وی خاطرنشان کرد: درمانگاه خیابان بروجرد صبح تا ظهر و کلینیک دندانپزشکی سینا نیز در ایام تعطیلات به مراجعین خدمات ارائه خواهند کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از فعالیت چهار داروخانه شبانه‌روزی ملایر در ایام نوروز خبر داد و گفت: داروخانه دکتر موسوی، ولیعصر(عج)، دکتر اقبال و حسینی‌خانی در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر افزود: سایر داروخانه‌ها نیز از پنجم فروردین ماه باز بوده و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار