نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. اسفند 1397 - 21:17   |   کد مطلب: 26490
امام جمعه ملایر با بیان اینکه آیت‌الله طه‌محمدی از اوایل انقلاب در استان همواره منشأ خیر و برکت بودند گفت: با تمام توان در خدمت آیت‌الله شعبانی خواهیم بود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: آیت‌الله طه‌محمدی از اوایل انقلاب در استان همواره منشأ خیر و برکت بودند.

وی گفت: آیت‌الله طه‌محمدی نمونه‌ای از شخصیت‌های دینی و قرآنی هستند که استان همدان از وجود ایشان برخوردار بوده است و از این به بعد در سنگرهای دیگر در حوزه علمیه و تدریس از این چشمه زلال معرف، تشنگان معارف سیراب می‌شوند.

امام جمعه ملایر که در این مراسم به عنوان نماینده ائمه جمعه در استان سخن می‌گفت ادامه داد: بنای دنیا بر اساس مهر و محبت است و خداوند متعال نیز حقیقت دین را محبت و مودت معرفی کرده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات آیت‌الله طه‌محمدی را فراموش نمی‌کنیم تصریح کرد: هر دو شخصیت آیت‌الله طه‌محمدی و آیت‌الله شعبانی برای ما حبیب، محبوب و غیاث‌الدین هستند.

برقراری با بیان اینکه با تمام توان در خدمت عالم ربانی و مجتهد جوان، آیت‌الله شعبانی خواهیم بود گفت: حکم مقام معظم رهبری را بر چشمان گذاشته و در کنار نماینده ولی فقیه در استان خواهیم بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار